5. forduló

8 12 2007

Ez egy Hattrickkel kapcsolatos bejegyzés, úgyhogy, ha nem érted, semmi gond, majd ha érdekel kérdezz rá, és elmagyrázom🙂

szokás szerint a szombati nap a bajnoki fordulóé. Mivel a kupaszerepléstől a szerdai nap folyamán elbúcsúztam, így teljes figyelmemmel a mai meccsre koncentrálhattam, amely meglepően szoros lett, de végül papírforma szerint az én győzelmemet hozta🙂 A mérkőzésen új HatStat illetve csillag rekord született. Előbbi ezúttal 213 (idegenben!), utóbbi 53, ami azért számomra szép teljesítmény🙂 Remélhetőleg ez csak az első lépés a fejlődés során, hiszen továbbra is edzem a játékosaim, és remélhetőleg lassan visszatérnek a formáik is🙂

no ennyit most, viszlát szerdán, majd szombaton🙂 Vagy amikor eljutok oda hogy írjak ide is😀


Műveletek

Information

2 hozzászólás

11 12 2007
balu.ertl

Igazából birgeblog 2.0-ról elkalandozva kerültem ide, mondjuk tényleg nem értettem ezt a post-ot, de utánaolvastam hattrick-nek, így már kicsit tisztább a dolog🙂

11 12 2007
balu.ertl

ez a snap-dolog nagyon tetszik, azt hiszem, én is használni fogom. Óriási ötlet, nagyon hasznos!

Vélemény, hozzászólás?

