karácsony

23 12 2007

no, holnap már itt van, nekem persze nulla a hangulatom hozzá, de sebaj… ajándékok készen, becsomagolva (rájöttem, őstehetség vagyok a csúnya csomagolásban… lehet alapítok világbajnokságot benne :D)

perpillanat Dombóváron rontom a levegőt, de ezt is csupán csak holnapig teszem, mert az nekem jó… innen irány haza, vivát családi hepajkodás… persze persze, kíváncsi vagyok, kitől mit kapok, és persze én is adok, de azt nem írom le mit, mert még képesek és meglesik innen😀

Az elmúlt pár napban elfelejtettem ide jelentkezni, ennek több oka is van… az egyik, az előző bejegyzésemben említett berúgás és annak folytatása volt, a másik pedig, hogy újabb könyben mélyedtem el, amit pénteken vettem Boci kíséretében, és már túl is vagyok rajta… gondolkoztam néhány résznél, hogy ezt de jó lenne ide idézni, meg ezt is, csak rájöttem, hogy igazából a fél könyet bemásolhattam volna ide, de még akkor sem lenne elég… egyszerűen nem tudok mást mondani, mint azt, hogy olvassátok el, mert fergeteges. Fable, a legjobb értelemben. Megnevettet, elszomorít, gondolkodtat, rekeszizom fájdalmakat okoz, de jó, nem kicsit, nagyon😀 Vavyan Fable – Mogorva nyár

Tegnap meccs volt a hattrickben, és újabb győzelemmel megerősítettem a második helyezésemet, aminek szerfelett örültem, úgyhogy ja… legalább ennyire már jó volt😀

na jólvan, majd még jelentkezem, mert kifogytak az amúgy sem túltengésben lévő gondolataim, de ha valami esetleg eszembe (hova?) jut, akkor jövök, és leírom😀


Műveletek

Information

2 hozzászólás

23 12 2007
birge

Szerintem ronda csomagolásban felveszem a versenyt veled… Mogorva nyár várólistájára feliratkozhatok;)?

23 12 2007
apjafia

anyám után tied az első hely🙂 csak előbb ess túl a kókler srácon😀 tudod a herrikókler vagy helikopter?😀

Vélemény, hozzászólás?

