Gyorshír: Bleach 165 Magyar Felirat SRT változat

20 03 2008

A panaszosok után, gyorsan átdolgoztam az ass változatot, és ezúttal íme a javított srt változat. Remélhetőleg ezúttal már megfelelő lesz azok számára is, akiknek eddig nem ment rendesen. Amennyiben mégsem, kérlek, jelezzétek, és megpróbálok tenni az ügy érdekében, de ha működik, azt is, csak hogy megnyugodhassak:).
Az srt felirat letölthető a “Magyar Feliratok” oldalról, (vagy: http://www.freeweb.hu/gmesit/felirat/Bleach_165srt.zip)
Jó szórakozást hozzá!


Műveletek

Information

5 hozzászólás

20 03 2008
Dav

thx így már megy és meg is tudtam nézzni😄

20 03 2008
apjafia

örülök🙂

21 03 2008
Viki

Én csak annyit mondanék: Akárki vagy, IMÁDLAK!!! xDDD

21 03 2008
Dav

én is csak ezt tom mondani😄 naon nagy arc vagy hogy megcsinálod a Bleach feliratait🙂

30 03 2008
Kosken

Hali!
Nekem ment az ass is, de nagyon fura volt a 164 srt után, hogy nem az angol feliratra tette a szöveget, hanem fölé és kicsiben.😀 Úgy is meg tudtam nézni, de inkább lekapom ezt hozzá🙂

Jöhetne már a következő rész…

Vélemény, hozzászólás?

