Körkérdés

20 03 2008

Tényleg az, és megkérek mindenkit, főleg rendszeres olvasóimat, hogy válaszoljanak.
Aki letöltötte a Bleach 165. részének ass formátumú feliratát, náluk is jelentkezett a probléma, hogy az ékezetes betűk helyén furcsa karakterek jelentek meg, vagy nem én tehetek róla, és akinél ez jelentkezett, a saját gépében keresse a hibát?
Amúgy szerintem az lehet a hiba, hogy esetlegesen nincsenek feltelepítve a betűtípusok nála/náluk… de ez egy office telepítéssel kiküszöbölhető… ha nagyon nem megy, akkor nem tudom… srt felirattal ma már nem hiszem, hogy jelentkezem, de meglátom még.
Tehát a kérdés:
Megjelennek az ékezetes karakterek a feliratban, vagy furcsa karakterek jelennek meg helyettük?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Végső esetre, az egy darab betűtípus amit használtam letölthető >>ITT<<


Műveletek

Information

17 hozzászólás

20 03 2008
Dav

nekem megjellenek sajnos😦 az összes ékezetes betűknél😥
de ha letöltöm a betűtípust akkor mit kezdjek vele?? :S
és hogy lehet az officel kiküszöbölni? :S:S:S

20 03 2008
Dav

sokkal jobb srt feliratban😥😥😥

20 03 2008
apjafia

Az office automatikusan feltelepíti a fontkészletet amit használ… mivel a program amivel a feliratot készítem sem használ más betűtípusokat, mint egy alap office. És mivel azáltal telepítve lesznek a betűtípusok a gépedre, így nem fog problémát okozni a lejátszódnak sem, a kezelése.

20 03 2008
drake

nekem jól müködött valószinű dav nél van a hiba ha meg van betütípus akkor azt a úgy telepítgheted hogy megnyitod a vezérlőpultot—>ott a betütípusokat—>aztán a fájl re kattintva “új betűkészlet telepítése”—>és ott megkeresed a azt a helyet ahol van a betűtípus amit letöltöttél kijelölöd és rákattintasz az OK ra

20 03 2008
drake

elvileg működni kell a feliratnak ha igy csinálod renélem érthető volt a magyarázatom

20 03 2008
drake

egyébként mi a különbség srt és ass között?

20 03 2008
apjafia

az srt az egyszerűbb, az ass bonyolultabb🙂 de bevallom őszintén, én sem vagyok képben teljesen, mert csupán nemrég kezdtem foglalkozni ezzel. Mindenesetre majd utánanézek, és válaszolok🙂

20 03 2008
drake

hát miatt nem kell fáradnod vele de azért köszi

20 03 2008
Dav

megcsináltam azt amit mondtál, és így se megy😥 ugyanolyan így is😦 de azért kösszi

20 03 2008
drake

:S

20 03 2008
apjafia

Dav, sajnálom, hogy nem sikerült megoldani. Nem ígérem, hogy így lesz, de a jövőben megpróbálok jelentkezni egy srt és egy ass felirattal is, hogy a többieknek, akiknek hasonló problémája van, is megoldódjon ez a helyzet🙂 ez lesz a legkorrektebb🙂

20 03 2008
Dav

oké kösszi mostmár boldogabb vok😄 …. am ezt a részt még majd megfogod csinálni srt-be? mert eza rész nagyon király volt és kéne nekem ( meg akinek még ilyen hibája van)🙂

20 03 2008
apjafia

majd igyekszem🙂

20 03 2008
Dav

oké kösszi🙂 és a “majd igyekszem ” alatt a holnapot érted, vagy akár már a mát is?😄 mert az baromi jó lenne😀

20 03 2008
apjafia

már dolgozom rajta🙂 úgyhogy valószínű még ma🙂

20 03 2008
Dav

király kösszi😀

24 03 2008
Niki

nekem nem volt semmi problémám afeliratttal mind a kettő működőképes az előző srt fájlok is, és a mostani ass is , szerencsés vagyok. ui: ez a felirat is hozta a szokott szÍnvonalat Gratula😀

Vélemény, hozzászólás?

