Shion no Ou ep01 MAGYAR Felirat

27 03 2008

Végre valahára elérkezett ez is, az új projekt debütálása.
Elkészült a Shion no Ou sorozat első részének magyar fordítása. A felirat formázott ass, és a tömörített mappában csatoltam a betűtípusokat amelyeket a felirat elkészítéséhez használtam, és amennyiben bővülnének a későbbiekben, akkor azokat is csatolom majd.
Amennyiben fordítási hibát találtok, kérlek jelezzétek, hogy kijavíthassam.
A felirathoz jó szórakozást kívánok mindenkinek!
Letölthető a blogom “Magyar Feliratok” oldaláról, vagy: http://www.freeweb.hu/gmesit/felirat/Shion_no_Ou_01.zip

Amennyiben gondok akadnának a felirattal (valakinél nem jelennek meg az ékezetes karakterek), és a betűtípusok telepítése után se oldódik meg a probléma, kérlek jelezzétek, és akkor elkészítem az srt verziót is.


Műveletek

Information

One response

30 03 2008
Judit

Nagyon köszi, hogy megcsináltad. Én rögtön beleszerettem az animébe. A feliratban nem volt hiba.

Vélemény, hozzászólás?

