Diamond Dust Reballion – Áprilisi tréfa

2 04 2008

Éljen Április 1.
Ennyit tudok hozzáfűzni az egészhez… elterjedt a hír, hogy végre megjelent a második Bleach movie, ki is került a subber csapat oldalára, ám ekkor jött a hideg zuhany, mert voltam olyan hülye én is, hogy letöltöttem, de nem figyeltem oda egy kis apróságra, amely mindent elárult volna. A cím, az eredetitől egyetlen betűvel eltért, és innentől kezdve, máris rájöhettünk ama kis turpisságra, amivel a DB csapat készült, mert ami megjelent az oldalukon, az bizony nem a film, hanem egy baseball mérkőzés közvetítése, gyaníthatólag a saját hangalámondásos kommentárjukkal. Mindenesetre bedőltem, és nem csak én, hanem világszerte több ezren, akik még most is töltik. Előre sajnálom őket, amiatt a harag miatt amit érezni fognak, de a DB csapat tagjai legalább mondhatják mindenkinek:

ÁPRILIS BOLONDJA! 🙂

Pár napig ismét nem jelentkezem majd,  mert átmenetileg országon kívül tartózkodom majd, de jövő hétre igyekszem meglepni benneteket egy újabb felirattal, hogy melyik sorozatból a négy közül, az maradjon titok, és lehet tippelgetni 🙂


Műveletek

Information

3 hozzászólás

2 04 2008
shearer

Fuck you dattebayo!!! Ezt én is beszoptam, pedig már majdnem lejött! XD

3 04 2008
Kosken

Én azt hittem, hogy az április elsejei tréfa csak nálunk magyaroknál szokás 🙂

10 04 2008
neogenesys

öhm, én is letöltöttem, bár nekem a címe furcsa volt… de gondoltam hátha elírás xD de nem 😛

Hozzászólás