Naruto Shippuuden Movie – Feliratfordítás (Közvetítés)

27 04 2008

Sokak számára minden bizonnyal meglepetést okozok ezzel, hiszen ez egy újabb projektet jelent, még ha csupán egy alkalomra szólót is. Azonban, az elmúlt hetekben nekem is volt szerencsém megismerkedni a Naruto sorozattal, mind a régivel, mind a Shippuudennel, és azt kell mondjam elnyerte a tetszésem. Ennek is köszönhető (meg még valaminek, de azt majd a felirat kiadásakor árulom el), hogy amellett döntöttem, feliratozom számotokra ezt a filmet.
A délután folyamán sikerült megnézzem, és azt kell mondjam, nagyon jóra sikeredett, úgyhogy mindenkinek csak ajánlani tudom, bár azzal is tisztában vagyok, hogy a Naruto rajongóknak nem kell ajánlgassam🙂
Nemrég fejeztem be a vacsorázást, úgyhogy immár teljes figyelmemmel újra a film felé fordulok, és folytatom a munkát, hogy mielőbb élvezhessétek ti is a filmet. Addig is, akik még nem töltötték le, de szeretnék, azok megtehetik INNEN (torrent).
Majd még jelentkezem.
UPDATE 20:50 – A 20. percig készültem el idáig (nem tehetek róla… sok egyszerre az időzítés és a fordítás, de megbirkózom vele, max lassabban), úgyhogy most egy röpke kávészünet, aztán jön a folytatás… éjszakába nyúló munka lesz🙂

UPDATE 22:40 – Ki gondolta volna, hogy majdnem két órába telik eljutni a következő tíz perc végére… de nem panaszkodom, kezd lassan a lényeghez érni a sztori🙂 ráadásul ebben a 10 percben majdnem annyi szöveg volt mint az első 20ban összesen😀 lesz ez még így se😀 vissza a munkához🙂

UPDATE 00:30 (ápr. 28.) – Újabb tíz perc a már lefordított részhez. Bizony csak lassan sikerül haladni vele, de haladok. Mindenesetre két dolog biztos… Az egyik, hogy ez a papnő… nem is… inkább mondanám paplánynak… elég egy válogatós izébizé… még jó, hogy a másik Shion (Shion no Ou főszereplője) néma, és szerény, vele nincsenek ilyen gondok😀 A másik, hogy most eksön lesz, úgyhogy felpörögnek az események😀 szóval, már itt sem vagyok😀

UPDATE 02:30 (ápr. 28.) – 50. percig jutottam, úgyhogy már túl a felén… még ezerrel a fight közepén pörög minden, úgyhogy megpróbálok nem kizökkenni én sem a ritmusból, és legalább a harc végéig csinálni, aztán dupla KO reggelig😀

UPDATE 03:10 (ápr. 28.) – 55. perc, harc vége, én is KO, úgyhogy jóccakát… post átminősül közvetítéssé, reggel folytatom élőben🙂

UPDATE 10:30 (ápr. 28.) – Jó reggelt! A kevés alvás is lehet elég, mindenesetre most jöhet egy kávé, aztán amint látok rendesen, folytatom a munkát:) a post visszaminősül élővé.

UPDATE 11:30 (ápr. 28.) – 60 perc lefordítva, a munka folyamatban… délután kisebb szünet várható, mert kénytelen vagyok órára menni, és sajnos úgy tűnik nem végzek addigra, de remélhetőleg estére már készen leszek.

UPDATE 12:55 (ápr. 28.) – Újabb tíz perc letudva, közeledik a végjáték, illetve a felirat kiadásának perce🙂 De előbb… megszólalt az ebédidőt jelző síp, úgyhogy ebédszüneeeet (na jó, csak éhes vagyok, és hozok kaját, de közben dolgozok tovább :D)

UPDATE 14:20 (ápr. 28.) – Ismét tíz perccel bővült a már lefordítottak sora, viszont én most átmegyek offlineba, nemsokára kezdődik az órám… utána jövök, és befejezem a hátralévő negyed órát🙂 Aztán már csak az ellenőrzés van hátra (nem akarja vki megcsinálni helyettem? :D:D:D:D:D) és a tiétek is a felirat🙂 A post addig is visszaminősül közvetítéssé.

UPDATE 17:45 (ápr. 28.) – Jelentem majdnem a végére értem, de a záródal fordításához már nincs erőm. Még egy kis türelmet kérek tőletek, de le kell ellenőriznem az egészet, és az sem lesz két perc, de igyekszem mihamarabb közzétenni.

UPDATE 19:40 – Az ellenőrzés befejeződött. Már csak egy kis türelmet kérek🙂


Műveletek

Information

25 hozzászólás

27 04 2008
Monty

Wúúú az király… már várom:P

27 04 2008
apjafia

Hát, ahogy a dolgok állnak, holnapig várnod kell🙂 De azért sietek🙂

28 04 2008
Crimson

Thx a gyors munkat es GZ a sebesseghez😉

28 04 2008
apjafia

Nincs mit, próbálkozom🙂 de azért remélem tetszeni is fog a fordítás, és nem szúrom el🙂

28 04 2008
Crimson

Biztos😉 A Bleach forditasok is faszak es te vagy a leggyorsabb is ^^

28 04 2008
Crimson

Na most mek vissza egy kis DB GT melegitesnke jo is lesz a naruto elott😀

28 04 2008
NepTum

jó lesz ez a felirat is ha legalább fele olyan jó lesz mint a Bleach-é akkor már nagyon meg leszünk elégedve gondolom

28 04 2008
apjafia

Ennek örülök🙂

28 04 2008
NepTum

meg lesz mit názek este vagy is nem sokára mert le jön 2 óra múlva a film elötte kész a felirat (remélem) istenem végre egy jó nap megint.

28 04 2008
Atma

Hát ügyes vagy! Én is feliratoztam de csak nővéremmel és szorgalmasan fordigattam is az egyetlen probléma hogy nővérkém lusta időzíteni….😀 hát kár hogy 1-2 animéhez nincsenek ilyen gyors fordítók mint te😀 (véletlenül a tsubasa OVA-t rawba szedtem le és nem értem a felét, ráadásul meg korlátolt a netem naon így nem engedhetem meg magamnak hogy újra leszedjem úgyh youtube-s vidi alapján csinálni kéne feliratot😄 ) milyen progit használtál?

28 04 2008
apjafia

Nagyjából 20 perc, nagyon maximum fél óra, és a tiétek. Úgyhogy lesz mit nézned.

28 04 2008
apjafia

Atma, Aegisubot használok. Szerintem ezzel lehet a legpontosabban időzíteni, és elég sok formázási funkciója van, ahhoz, hogy jól lehessen használni.

28 04 2008
Atma

jól van mert mi is azt használtunk😀 akkor megnyugodtam🙂

28 04 2008
Crimson

THX a feliratot!

28 04 2008
apjafia

nincs mit🙂 már csak visszajelzést kérek, ha majd megnéztétek

28 04 2008
NepTum

thx a feliratot de sajna csak honap tudom megnézni mert lassan jön😦

28 04 2008
apjafia

ez sajnálatos, de jobb később, mint soha🙂

28 04 2008
NepTum

ez is igaz legalább suli után lesz mit nézni🙂

28 04 2008
NepTum

nem sokára lehet kapod a vissza jelzést mert lejött (hála égnek)🙂

28 04 2008
apjafia

Kíváncsian várom🙂

28 04 2008
NepTum

ahogy igértem jön a vélemény nyílvánitás az egészről gyors leszek mert álmos vagyok már és holnap korán suli. felirat: nagyon jó tökéletes munka. Film: valami iszonyat hangulata van az eleje kicsit betavert de utána megfeletkeztem rőla és elmerültem benne a kedvenc részem azvolt amikor a Víz sárkány feltünt azt a méret beli külömbséget ilyen jól meg csinálva még nem látam hogy a sárkányhoz képet Nejiék milyen kicsk voltak. a vége egy kicsit össze csapotnak tünk de nagyon hagulatos és jó kis Movie jött létre az egészből és hű a Naruto névhez semmi hidegvér nincs benne (Narutoba) akció dús és nem lankadhat a figyelmed nagyon jó kis film lett. röviden ennyi a véleményme:)

29 04 2008
Fecsi Sensei

Szia! Én is most töltöma filmet a feliratot leszedtem! Eddig Bleach felirataidat töltöttem innen azzal tökéletesen meg voltam elégedve. Biztos vok benne,h most is így lesz aNAruto kapcsán. Holnap Meló után megnézem és ha gondolod értékelem itt.😉

29 04 2008
apjafia

Kérlek, mindig kíváncsi vagyok a véleményekre🙂

29 04 2008
NepTum

én már írtam véleményt de lehet megint megnézem mert nagyon jó volt az egész hagulata de a felirat télleg nagyon jó lett

29 04 2008
apjafia

örülök neki🙂

Vélemény, hozzászólás?

