Bleach 170 Feliratfordítás (ÉLŐ)

15 05 2008

Szép jó reggelt kívánok minden kedves olvasónak. Újabb csütörtökhöz érkeztünk, így újabb Bleach résszel gazdagodhat/gazdagodott a gyűjteményünk, ezúttal a 170. résszel. Túl sokat még nem tudok mondani a részről, mert még én is alig látok ki a fejemből, és sajnos még nekem is csak folyamatban van a letöltés. Mindjárt indulok órákra is (éljen a két mai zárthelyi), viszont mire visszajövök, addigra már készen áll majd a gépemen az eheti rész, hogy megnézzem, és nekiálljak a fordításnak. Addig is, amíg ez be nem következik, a post marad Közvetítés, aztán utána Élővé avanzsál.

Elöljáróban addig is annyit, hogy az eheti rész címe: “Reménytelen Küzdelem a Holdfényes Éjszakában, A Titokzatos Merénylő és Zanpaktou”.
Illetve egy kép:

Az angol feliratos változat már letölthető a dattebayo oldaláról torrenten keresztül, vagy a bleachexile oldalról, közvetlen letöltéssel. A magyar felirattal a délután folyamán jelentkezem. Addig is mindenkinek szép napot, majd jövök🙂

UPDATE 11:40 – Valamivel több mint fél órája sikerült hazaérnem, a két ZH-t letudva (kösz a jókívánságokat🙂 ), valamit az eheti Bleach rész megnézésén is túlestem. Azt kell mondjam, nem lesz panasz a héten sem, a jónéhány vicces jelenet mellett lesz harc is, és végre megértjük miről is van szó (miről fog szólni a filler szakasz), de erről nem mondok semmit, csak majd a feliratban. A tervek szerint kicsit átalakítok 1-1 formázást, de ez nem fog sok időt igénybevenni, úgyhogy nem kell aggódni, nem sokára (pár órán belül) már ti is élvezhetitek az eheti részt.
P.S.: Egy kis helpre van szükségem, úgyhogy a feladat a következő lenne: A “coup d’etat” kifejezést, ha valaki lefordítaná nekem, aki tud olyan nyelven amin van (Szerintem francia, de fene se tudja, és szótárban sem találtam), az kap egy pirospontot, meg egy hasonló “ajándékot” mint Csonti kapott pár hete🙂

UPDATE 11:55 – Már meg is van a helyes megoldás a feladatra, köszönet érte IchiRenji_is_love-nak😀 -.- nah, vissza a munkához🙂

Fordítás állapota – 100% kész, befejezve🙂
Már csak az ellenőrzés és az SRT fájl elkészítése van hátra, aztán tiétek🙂

Néhány snapshot a részből:


Műveletek

Information

34 hozzászólás

15 05 2008
killerke05

Sok sikert a 2 Zárthelyihez😉

15 05 2008
Csonti

Sok sikert, én nekem lassan lejön és nézem is:D, de a feliratodat is várom.

15 05 2008
Viki

Újjab csütörtök újra itt avgyok=)
Én csak este leszek gépnél fél9 után addígra meg úgyis lesz felirat gondolom=)
Várom nagyon!=D

15 05 2008
apjafia

Addigra bőven meglesz🙂 sőt, remélhetőleg jóval előbb🙂

15 05 2008
IchiRenji_is_love

heee
a coup d’etat – puccs, allamcsiny😀

remelem segitettem😀

15 05 2008
apjafia

igen, segítettél, köszi🙂

15 05 2008
Arkhemon

*beül egy szabad fotelbe, s alig várja a feliratot*
részemröl ennyi😛
*reméli mire hazajön 6kor már készlesz és jöhet a popcorn :D*

15 05 2008
Arkhemon

Bruhaha és megint kockafejem van. Ez vajon véletlen?😮

15 05 2008
Rukia

Sziasztok ti a 170.et honnan szedtétek én még nem találom sehol:”(

15 05 2008
apjafia

Rukia http://www.bleachexile.com vagy http://www.dattebayo.com mind a kettőn fent van.

Arkhemon, 6ra én is nagyon remélem, hogy készen leszek, de szerintem előbb is🙂

15 05 2008
Rukia

nagyon köszönöm🙂 és a feliratot is előre😛

15 05 2008
apjafia

igazán nincs mit🙂

15 05 2008
IchiRenji_is_love

juuuj mit kapok majd a segitsegemert??? jaaaj😀

15 05 2008
apjafia

mit kérsz?😀 olyat kérj, amit meg is adhatok😀

15 05 2008
IchiRenji_is_love

mit kapott csonti😀

15 05 2008
IchiRenji_is_love

aaa…vegulis nem kell semmi, orulok, hogy segithettem…

wow de rendes itt valaki😉

15 05 2008
apjafia

A feliratban is megemlékeztem Csonti segítségnyújtásáról🙂 a tiedről is szívesen, ha szeretnéd🙂

15 05 2008
IchiRenji_is_love

ah, hagyjad csak..nem volt ez olyan hude nagy segitseg🙂

amugy francia szo, de az angolok is ezt hasznaljak😀

15 05 2008
apjafia

jólvan🙂 azért köszönöm még egyszer😀 és legalább tanultam valami újat🙂

15 05 2008
Abarai

Hello, mi a helyzet?😀

15 05 2008
Pityou

Helo!

Újra itt vagyok izgatottan várva a feliratot:D

Jó munkát és kitartás😉

15 05 2008
apjafia

A helyzetről fentebb is olvashattok, de jelentem, most lépek a 16. percbe, és mindjárt főzök egy kávét🙂 Nem sokára rakok fel pár snapshotot is🙂

15 05 2008
Abarai

Addig Claymore😀, visszanézek 4 fele.

15 05 2008
arisa4

Jaj van elképzelésed róla mennyire imádlak?^^ Tökre pánikba estem hogy honnan szerzek még ma feliratot… Mert ugyebár cska ez tart életben egész héten.. Csütörtök= BLEACH xD Meg Animaxon DN de az már csak a desszert:)
Én is szeretnék jó munkát kívánni, és előre is nagyon nagyon megköszönni:)

15 05 2008
Dav

ez az kössz ielöre is a feliratot🙂 nagyon hálásak vagyunk érte h megcsinálod ^^ és várjuk türelemmel😛

15 05 2008
Kosken

Halihó!

Köszi, így előre a feliratot!😀

15 05 2008
ugandai

üdv!

kösz a feliratot!😉

16 05 2008
Rukia

Szia apjafia nem tudsz egy feliratégetőt? Nagyon sürgős lenne! Előre is köszike!

16 05 2008
apjafia

a VirtualDub-ot ajánlom, én is azt használom/fogom használni

17 05 2008
Rukia

és az hogyan kell használni ?😮

17 05 2008
apjafia

küldtem mailt Rukia

18 05 2008
sasuke

Na re all egy kérdésem lenne és pedig az, hogy nem adnátok valami torrentet a 170.dik részhez. Mert amit edig leszedtem az mind szar :S

18 05 2008
apjafia

csak annyit tudok mondani, h ogy menj fel a dattebayo oldalára (beírod googlebe, kidobja), és onnan szedd le…

18 05 2008
Rukia

😀 nah megint itt vagyok köszi szépen a segitséget és sikerült is:) nem tudja valaki hogy honnan tudnám letölteni a Bleach OVA 1-2-őt a bleachexile.com kivételével? vagy olyan feliratot ami jo ahhoz a változathoz ami ott van fent nagyon köszike a sok sok segitséget!:D

Vélemény, hozzászólás?

