Bleach 171 MAGYAR Felirat UPDATED

22 05 2008

Hát elérkezett a perc, máris tölthetitek a feliratot, azonban előbb egy kis kommentár… Legnagyobb szomorúságomra nem sikerült elkészítenem a meglepetést számotokra, ami nem nagy titok, egy égetett magyar felratú Bleach 171. rész lett volna, de sajnálatos módon gondok akadtak a videóval. Amennyiben sikerül később elkészítenem, mindenképp jelzek, hogy letölthessétek, legalábbis ha sikerül egy normális RAW változathoz jutnom. Cserébe viszont kaptatok a normál DB változathoz készült felirat mellett, a TV-Japan csapat által kiadott RAW változathoz időzített feliratot is. Valamint a megszokott srt felirat is elkészült, de csak a DB csapat változatához.

FIGYELEM FIGYELEM!!!

Elkészült a meglepetés, kicsit más formában ugyan, de íme: Softsubosan letölthető a Bleach 171. része, magyar felirattal. A torrentért kattintsatok >IDE<

FIGYELEM FIGYELEM!!!

Nem húzom az időt, íme töltsétek, a szokott helyről, vagy: http://www.freeweb.hu/gmesit/felirat/Bleach/Bleach_171.zip

Jó szórakozást hozzá!


Műveletek

Information

27 hozzászólás

22 05 2008
Csonti

THX

22 05 2008
ugandai

köszönöm😉

22 05 2008
Viki

KÖSZI! =)

22 05 2008
sasuke

Köszi😀 De akkor is én vagyok a “tájcsód” apjafia !😀

22 05 2008
apjafia

Max “fukutájcsó”😀

22 05 2008
Csonti

Én meg a harmadik tiszt Ikkaku és szétzúzok mindenkit.:-D

22 05 2008
apjafia

KacKac😀 kikezdenél Kenpachival? :D:D:D

22 05 2008
Dav

köszi… pfff 5. őrosztag a legjobb, Renji 4 Ever!!!😀

22 05 2008
apjafia

Renji a 6.ban van… az 5. osztag az Aizen csapata volt…

22 05 2008
Arkhemon

pwnd. Grimmjowként bedarálnám a Kenpachi-s fejed :))) Jó volt ez a rész is.

22 05 2008
apjafia

:D:D:D örülök, hogy tetszett😀 szerintem is jó volt🙂 és kíváncsian várom a következőt😀

22 05 2008
arisa4

Nagyon jó volt ez a rész is. Izgatottan várom már a jövőhetet. ^^ Ja és lenne egy kérdésem. Tudja valaki hogy honnan tölthető le a teljes OP és ED? Mert sehol sem találom…

22 05 2008
apjafia

sajnos nem tudok segíteni ebben, a bleachexile oldalon is csak az animéből felvett másfél perces részek vannak fenn

22 05 2008
NepTum

arisa4 az isohunt.com-on fent van az összes szám a Bleachből én onnan szedtem le

22 05 2008
apjafia

hmm, akkor öntevékenyen átküldhetnéd nekem :D:D:D:D:D kössz😀

22 05 2008
Kosken

Köszönöm!

22 05 2008
Fecsi Sensei

köszi a feliratot! Nekem is megvannaka az op meg ending dalok 1-7ig nagggyon jók:D

22 05 2008
NepTum

megnéztem a videót és jó lett a felirat

23 05 2008
Niky

Köszy a feliratot !!!

23 05 2008
Junchidono

Most akkor bűntudatom van, mert a heti Blícs-et még nem vaccsoltam meg, holott már blogbejegyzést is kellett volna róla firkantanom😀 Btw, köfi ismét a subot; kár, hogy nem jött össze a softsubos kiadás, de azért hajrá😀

A letöltést kérdezőknek meg: http://www.gendou.com (mármint ami az OP/ED-et illeti)

Amúgy ha már fanulunk, akkor részemről Soi Fong foreva!!!!44 xD

23 05 2008
apjafia

a hardsubos nem jött össze, a softsubos kint van, és letölthető, bár nem rólam, mert most nem vagyok otthon, de majd ha hazamentem, megint visszaállok seedelni

25 05 2008
sasuke

Én vagyok a fötájcsó szóval csak nem szólnék be :D! Mondjuk meglesném kemphacit bankaival meg hollowmaskal, biztos durva lenne😀

25 05 2008
sasuke

A Soi Fong nekem is a kedvencem a csajok köszt, jo ribi de maradjunk Jaggerjack-nél nekem ő a kevencem😀 !

26 05 2008
Dav

alap😉 Grimmjow és Renji a király😀 nah meg Hitsugaya is 1 kicsit😛

26 05 2008
sasuke

😀

27 05 2008
Dark

Hello azt szeretném kérdezni hogy meik rész az amikor ischimaru vs Hitsugaya amikor látja h aizen él.. az meik irész?

20 06 2008
Condescend

Somehow i missed the point. Probably lost in translation🙂 Anyway … nice blog to visit.

cheers, Condescend!!!

Vélemény, hozzászólás?

