Bleach 172 MAGYAR Felirat + Videó

29 05 2008

Hát, kedves olvasóim, elérkezett ez is a mai napon, elkészül a Bleach 172. részének magyar felirata. Az eheti rész egész érdekesre sikeredett, és azt mondom, hogy még a fillerek is lehetnek jók, bárki bármit mond. Ezen a héten pedig elkészült és most már megjelent az ApjaFia FanSubs második Softsubos Bleach kiadása, amit az alábbi linkre kattintva letölthettek (egy jóbarátomnak köszönhetően most ha minden igaz, elég jó lesz a sebesség is):

http://www.nyaatorrents.org/?page=download&tid=20693

A feliratot szokás szerint a blog “Magyar Feliratok” oldaláról tölthetitek le, vagy pedig a http://www.freeweb.hu/gmesit/felirat/Bleach/Bleach_172.zip címről.

Mindenkinek jó szórakozást kívánok az eheti részhez.

P.S.: Előfordulhat, hogy lassan nyitja meg a videót, de nem kell aggódni.


Műveletek

Information

19 hozzászólás

29 05 2008
NepTum

csak úgy repeszt lefele thx már vártam nagyon🙂

29 05 2008
Csonti

Köszike!!!

29 05 2008
Colos

óóóh Köszi a softsubos verziót. elég szépen jön lefele. nemhiába vagytok jók😀

29 05 2008
Trane8

kösszi a feliratot🙂 én arra leszek kíváncsi, hogy az openingben van 1 olyan jelenet amikor Renji megtámadja Byakuyát. és h mért támadja meg??? :O és akkor most Kifune 3. tiszt okozott minden bajt? a szikla omlást és még az elfogó áradatot is ő inditotta el? :O

29 05 2008
apjafia

hát, ez rejtély marad amíg ki nem derül🙂

29 05 2008
Crimson

Hat kovezzetek meg de ahogy olvastam a postot osztom apjafia velemenyet mivel en szeretem a filler reszeket.Vgogy konyedebbek poenosabbak de nem ul le az izgalom.Csak a tortenet all le picit.Ami nem baj.Sztem.Legalabb hoszabb a sorozat ami csak nekunk jo :d

29 05 2008
Fecsi Sensei

Apjafia gratula a gyors fordításodhoz!
a szokott minőség mint mindig:D

29 05 2008
Viki

KÖSZII=))

29 05 2008
Niky

Nagyon klassz a felirat !!! Ügyes vagy😛 Köszike

29 05 2008
Prince

Hi jo a rész thx a feliratot de van 1 kérdésem…
meik rész az amikor Hitsugaya rá jön h aizen él és megtámadja az meik rész?
+ amikor ichigo vs hollow ichigo

29 05 2008
Csonti

az ichigos az a bounto saga alatt van, amikor elmegy a vaizardokhoz, sztem 110-120dik rész környékén ha jül emlékszem, de lehet kicsit később. A másik az pedig jó kérdés az akkor van amikor rájön h megölték a tanácsot és ott találja aizen-t meg gint ha jól emlékszem és utána meg megérkezik unohana taichu.

29 05 2008
killerke05

thx a feliratot és a Hyper supppper gyors letöltés Áradozhatnék még a kifogástalan munkáról de asszem semmi újat nem tudnék mondani …xDszal thx még 1x

30 05 2008
sasuke

😀 megint lesz mit nézni, amugy apjafia én kérhetek a nevem mellé ilyen kis képet? Ha lehet akkor egy sharingam szemet tegyél már be nekem, de csak ha lehet😀 Előre is thx

30 05 2008
Scorpiongirl

izéé sastok tudom h már egyszer volt témán, de most h újra pakoltam a gépemet valamiért nem tudok megnézni egyetlen egy Bleach részt se (SLD kodek majd utána AC3-at is felraktam) ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném😀

30 05 2008
NepTum

nekem K-lite kodek pack van fent és azzal tökéletes megy minden film/anime

30 05 2008
Csonti

K-Lite, vagy inkább CCCP codec packot ajánlom anime-hez!

30 05 2008
Scorpiongirl

thx

1 06 2008
sasuke

😀

2 06 2008
Kosken

Köszi a feliratot! Még csak most jutottam el a 172ig, egy hétig szinte gépnél sem voltam😀

Vélemény, hozzászólás?

