Bleach 178 Feliratfordítás (ÉLŐ)

3 07 2008

Jó reggelt/napot! Kinek mi🙂 Miután csak hajnaltájban kerültem ágyban, ezért nekem még eléggé reggel van, de az eheti rész már a gépemen, és előkészítve a fordításra. Úgyhogy máris kezdem a fordítást, hogy mielőbb megkaphassátok a feliratot illetve a videót. Akik a videót szeretnék letölteni (reményeim szerint minél többen), azoknak ha minden jól megy, kis meglepetéssel szolgálok majd. Reményeim szerint égetett feliratot kaptok, teljes OP és ED karaokéval… a felbontás már biztos: 1280*720, úgyhogy a minőség garantált🙂
Az eheti rész címe: A kínzó rémálom, Ichigo a tükörben!
Később jelentkezem még🙂

UPDATE 12:10 – No, nyolc perc kész, mert közben mással is foglalkozom, de azért ne aggódjatok, sietek, hogy mihamarabb megkaphassátok amire vártok🙂


Műveletek

Information

23 hozzászólás

3 07 2008
NepTum

lehet kommentelni de jó😀 amúgy meg várjuk a videót vagy aki a feliratot tölti le az meg a feliratot

3 07 2008
Nemezismesi

Hali!
Sok sikert a fordításhoz:)….lenne egy kérdésem..a második bleach filmről vki tud vmit?sokat nézegettem,de nem találtam még…azon a lapon ahol én szoktam tölteni legalábbis nincs…feliratot sem találtam….szóval az tervbe van véve?Bár első filmet láttam és olyan fura volt hogy ott még Ichi kis gyengusz a sorozatban meg már nagymenő:D

3 07 2008
apjafia

Ez csak azért van, mert a film nem kapcsolódik olyan szorosan a sorozathoz…
Amúgy már csak azért sem találtad sehol se a filmet, se a feliratot, mert még senki nem adta ki… majd a nyár vége felé, esetleg kora ősszel jön… akkor természetesen fordítjuk és kiadjuk… videóval együtt ha minden jól megy🙂

3 07 2008
Toushirou

oh nagyon jólesz ha megcsinálod a feliratot hozzá meg le lehet szedni a filmet is mert nekem az alső bleach mozi úgy van meg hogy youtub-ról leszedtem és átt van konvertálva de így se a legjobb de meglehet nézni az a lényeg😀

3 07 2008
sasuke

és az 1 bleach movie hoz van vkinek felirata? most sztem le😀

3 07 2008
arcdevil

AnimeAddicts -on megtalálod, nem reklámnak szántam, csak a régi feliratok ott megvannak🙂

Drukkolok, hogy mielőbb elkészüljön a mai részhez is a felirat😉

3 07 2008
Viki

Belenéztem a részbe ez nagyon jónak ígérkezik^^
Várom nagyon a feliratot.

3 07 2008
mask the tengu

Én is nagyon nagyon várom a feliratot bár már megnéztem angolul is, de azért kíváncsi vagyok rá így is nem is találok másik oldalt ahol fent van a magyar felirat a legutolsó részhez.
Gratula az eddigiekhez csak így tovább!

3 07 2008
Zwill

apjafia, mond hogy ezt a részt a Zero-raws-os vidivel adod ki, enyhén szólva jó a minősége és “csak” 250 mega

3 07 2008
apjafia

Hát… lássuk csak…
[Zero-Raws] Bleach – 178 RAW (1280×720 H264 AAC).mp4
szerintem ez mindent elmond😀 ebből csináltam avit, olyan minimális minőségromlással, hogy észre se lehet venni😀 kár hogy nincs olyan tévém, amiben ki lehetne élvezni teljes felbontásban😀

3 07 2008
nemezismesi

Hali még egyszer!Köszi szépen az információáradatot:D…várom a feliratot nagyon:)

3 07 2008
Trane8

áhhh devárommárrrrrr😀 gyerünk Apjafia;) ez nem dupla szal remélem nem 21-22 körül kapjuk meg😀

3 07 2008
Zwill

Ohh, király, akkor messze a legjobb Raw-ot választottad🙂 Csak érdeklődésképp, az egész hardsubos lesz, vagy csak a karaoke? (pls csak a karaokét!!!) De ha az ass-be benne lesz a karaoke script akkor nem szóltam (A)

3 07 2008
pengejohn

Én már letöltöttem a videót csak a feliratot ide!! :D:D
Remélem minnél hamarabb kész lesz!

3 07 2008
apjafia

az egészet hardsubosra tervezem… de még gondolkodom rajta…
Zwill, vegyél fel msnre… egy korábbi postban benne van a cím

3 07 2008
DRF

Ehh még nincs felirat? :S akkor majd csak pénteken nézem meg😀 apjafia nincs infod h mikor kerül ki a movie 2 ?

3 07 2008
Zoty@

Sziasztok! Nekem van bleach movie1 hez feliratom meg van a movie 2 ről egy 20MB os kinfilmem amin azt írják h dec. 24. kerül kiadásra a 2. movie ha kell valakinek ez a kisfilm át tudom küldeni msn en (zotya32167@hotmail.com)

3 07 2008
Zwill

az amit te láttál, az 2007 dec 24-re vonatkozik ugyanis japánban akkor adták le a moziban, dvd-n aug vége szept eleje körül várható.

3 07 2008
Zoty@

Jó akkor bocsika de a movie 1 hez tudok küldeni feliratot ha kell valakinek !

3 07 2008
baZs

az a baj a softsubos karaokekkal egyépként, hogy ha tul extrémen formáz az ember akko hajlamos akadni atomconfigon is :(((( sajna ez rossz tapasztalat…🙂

3 07 2008
apjafia

ezért nem akartam softsubos karaokét, de mivel gondok voltak az égetéssel, és mire megoldódna még sokára lenne, ezért csak jövő héten kaptok égetve

3 07 2008
baZs

teljesen áttudom érezni az égetési problémákat🙂

3 07 2008
Stratos

csak a végén ki ne gyulladjon a gép….😄

Vélemény, hozzászólás?

