Sekirei – 1 MAGYAR Felirat + Videó

4 07 2008

Hát ez a nap is elkérzett, végre megtudhatjuk, hogy mire is számíthatunk. Bár ígéretes volt az anime már akkor mikor először ráakadtam ANN-en, kicsit féltem, hogy mivan ha mellényúltam? Mivan ha mégse lesz olyan jó, mint ahogy az ismertetőjéből látszik? S bár a trailer-ek kicsit megnyugtattak, hogy talán mégse lesz bukás, azért nem nyugodtam meg. Aztán egyszer csak rámírt ApjaFia: ‘kerülj előőőő, SEKIREIIII, ne wowozzzz’, én rögtön ugrottam, szedtem-cibáltam lefele [Ayako-Chihiro-s mkv-t :)], aztán mikor lejött, megnéztem, tudtam, hogy: Nah, ez egy jó döntés volt! ^^ Nagyon remélem, hogy majd nektek is ugyanúgy elnyeri a tetszéseteket mint ApjaFiának és nekem, és ezúton is szeretném megköszönni neki, hogy mennyit segített, formázta, átnézte, és lassan éget is… igen jól olvastátok, lesz videó is:🙂 De mostmár elég a halandzsából, a feliratot letölthetitek >>INNEN<< vagy a blog “Magyar Feliratok” oldaláról, Jó Szórakozást Kívánok Mindenkinek!

Elkészült a videó is, amit letölthetteik: >>INNEN<< /163MB, 704×396 felbontás, égetett avi/


Műveletek

Information

16 hozzászólás

4 07 2008
Rasengan

Már alig várom a reggelt hogy tölthessem az [AFS] féle videót, és utánna nézhessem is. Az előzetes vidi alapján nagyon jó lesz, és Dani isazt írja hogy jó, szóval én hiszek nekik és türelmetlenül, de várok!!!:D

4 07 2008
Arkhemon

Én is teszek egy próbát, igaz nem néztem róla semmit, de most eléggé unom magam🙂

4 07 2008
baZs

fúú de jó hogy már előre leszetdem.. ebéd közbe meg is lesem🙂
thx a feliratot🙂

4 07 2008
apjafia

natessék… ahelyett, hogy inkább a videót szednéd😛

4 07 2008
baZs

ja, leszettem közbe azt is🙂

5 07 2008
Fecsi Sensei

Én is kíváncsi lettem! de vki áljon be seedelni plz

5 07 2008
apjafia

seedelek én, cask sajna nem csak rajtam múlik, és tőlem is töltenek páran

6 07 2008
baZs

hát nemtudom, ez tudom sok kábelnetesnek “érvágás” (mint ahogy nekem is) de alternatívabb megoldás lehetne a megaupload… szterintem ha oda 1x feltöltenéd, eleve gyorsabban meglenne és akkor még ha nagyon lelenne terhelve a szerver akkor is jönne olyan 50el.. de általába nekem olyan 5-600 képes jönni… és persze fent is maradnak sokáig inaktívitás esetén is… (mellesleg IP cserélö progikkal kijácható a megaupload), de ez persze nem rajtunk múlik🙂

6 07 2008
apjafia

Igazából az ősszel internet szolgáltatót cserélek, és akkor 15 MBit lesz a seed sebesség, az pedig jóval gyorsabb mint az 5-600 a megauploadról… amúgy meg oda csak 100 megás részletekben lehetne feltölteni, úgyhogy (ha valakinek nincs ip cserélő progija, vagy accountja akkor) torrentről még mindig gyorsabban lejön. Ősztől meg nem lesz ilyen gond, főleg, mert a kiadott videóink nálam bent maradnak seedben.

6 07 2008
baZs

Dehogy 100 mega:O ha jóltudom 500, kevered sztem a rapiudshare-el… mi is oda tettünk fel pár vidi-t anno, meg pl getfansub.com-on is megás linkek vannak… és jóva ltöbb mint 100mega, de ha te megtudod oldani, akkor az csak a többieknek jó🙂

6 07 2008
apjafia

hehe, előfordulhat, hogy összekevertem a kettőt, de igazából egyiket se szeretem🙂

6 07 2008
CrimsonX

Nem akarok kellemetlenkedni de aki mar leszedte plz seedelje kicsit megragadtam 40% korul :S Elore is THX

12 07 2008
Fecsi Sensei

lejött megnéztem bejött😀

15 07 2008
Fecsi Sensei

ugye lesz folytatás?:)

15 07 2008
apjafia

Persze, csak várunk a megfelelő angol kiadásra, ami alapján fordítjuk🙂 nem kell aggódni🙂

17 07 2008
Fecsi Sensei

rendicsek!:) nyugodt vok mint vadnyúl a hurokban:)

Vélemény, hozzászólás?

