Zero no Tsukaima – Princesses no Rondo ep01v2

9 07 2008

Estét🙂

Így a Bleach kiadás napjának előestjén jeletnkezünk újra. Mivel sokan jelezték, hogy nem tetszett nekik a videó, amit a tegnapi este folyamán kiadtunk (tegyük hozzá megértem), ezért hallgattunk a kérésekre, és most jön a v2 kiadás. Lássuk ez mit takar: Nagyobb felbontást (1024*576), nem égetett feliratot, illetve a feliratban 1-1 apró hiba javítását. Dalszöveg csak jövő héttől várható.

A második kiadást letölthetitek >>INNEN<<

Jó szórakozást!


Műveletek

Information

9 hozzászólás

9 07 2008
nyufy

Kelett nekem kekeckedni?
Ezek szerint kelett!🙂

9 07 2008
Rasengan

Nagyon szépen köszönöm!!!!:D

9 07 2008
apjafia

igazán nincs mit🙂
nyufy, kellett😀 ezt csinálod a CG-nél is, és lám milyen jól teszed ott is😀

10 07 2008
kurankaname

arigato gozaimasita!!! (egyik oldalon vmi ilyesmit láttam, remélem jól irtam le :D)

10 07 2008
CHA05

Engem a hülye “familiáris” idegesít…..
Értelmesebb lett volna helyette a bizalmas , társ , vagy szoga …..
Vagy akármi ami magyarosabb………
És 5:06 nál van egy elírás:
“Azért vagyunk itt hogy ELVIGYÜNK lousie-t”
És utána közvetlenül egy: Mivan?! egyberírva….
De amúgy kösz és szuper🙂

10 07 2008
Dani

nekem familiárisként jobban tetszett, mivel a szolga/társ/stb, nem u.azt a jelentést hordozza + nekem igy tetszett🙂
sajnos én még nem rendelkezek olyan skillekkel mint ApjaFia, próbálok javitani rajta, az ilyen visszajelzéseket köszönöm, igy jobban fogok az ilyenekre figyelni. a “Mivan?!”-okat meg direkt irom egybe, tudod, magyar szleng.
De amúgy szivesen🙂

10 07 2008
CHA05

A skillek fejlődnek…….
Csak így tovább……….

10 07 2008
CHA05

Jha és még anynit hogy akkor ha neked a familiáris jobban tetszik akkor fodíthattad volna a szövegbena zt hogy familiáris idézés és nem szolgaidézés😛
De jó belektni a mások fáradtságos munkájába :PPP
Na de amúgy grat…..szép munka……

12 07 2008
Amianka

Köszönöm a feliratot és a videót is, nagyon tetszett!
Az “elvigyünk Louse-t” nekem is feltűnt, de ezt leszámítva nagyon tuti.
Az AA-ra nem szoktátok feltenni a feliratokat (vagy csak még nem került ki?)? Ott is sokan várják.

Vélemény, hozzászólás?

