True Tears

13 07 2008

こんばんはみんあ・さん アパジャフィア です。

(Konbanwa minna-san, ApjaFia desu.)

True Tears projekt elkezdve… izé… próbáljuk újra… True Tears projekt BEFEJEZVE. Igen, igen, jól olvassátok, már be is fejeztük. 1 hétig szinte semmi mással nem foglalkoztunk, de megérte a rászánt időt, mert elkészült a csapat első, teljesen befejezett projektje. Ezáltal végre teljes értékű csapattá váltunk, ehhez pedig alkalmas volt ez a projekt.
Ezért aztán, szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, az olvasóknak, a külső segítőinknek, és mindazoknak akik támogattak bennünket. De legfőképp a csapat másik tagjának, Daninak, mert nélküle ez az egész nem fejlődhetett volna ilyen szintre. (Halkan megjegyzem, hogy a sorozat befejezésekor, miután az utolsó rész utolsó sorait is ellenőriztem, kicsit elérzékenyültem, mind a sorozatnak köszönhetően, mind a fentebb leírtaknak köszönhetően. De ne mondjátok el senkinek😉 )

Lássuk hát, mit lehet tudni a sorozatról. 13 részes, vígjáték, iskolai élet illetve dráma kategóriába sorolható. Igényes megvalósítás, érdekes történet, érdekes szereplők. Biztos vagyok benne, hogy aki megnézi, talál közülük kedvencet magának. Az idei év termése, úgyhogy grafikailag nem lehet rá panaszunk, de inkább nem mondok semmit… Nézzétek meg!
Ehhez nem kell mást tennetek, mint letölteni a feliratot a blog “Magyar Feliratok” oldaláról vagy >>INNEN<<

A feliratot a [BakaWolf-m.3.3.w-w.0.0.f] féle H264-es mkv kiadáshoz időzítettük. A csomag tartalmazza a feliratokhoz szükséges összes betűtípust is.

Jó Szórakozást hozzá!


Műveletek

Information

7 hozzászólás

13 07 2008
Rasengan

Ennek nagyon örülök, mind a feliratnak, mind annak hogy igazi csapat lettetek!!:D Remélem hogy még rengeteg ilyen jó animét nézhetek meg a ti fordításotokkal!!!:D Sok ssikert a továbbiakban!!:D És amint megnéztem írok is egy értékelést, amit persze már a forumban olvashattok majd, szóval akit érdekel vagy ellenetése van megvitathatjuk ott!!!! Remélem minél többen jöttök beszélgetni fórumra mert most sajna még kevesen vagyunk!:( Gyeretek minél többen!!:D

14 07 2008
Csonti

Gratulálok nektek! Az első befejezett projekt..hm ramélem hamarosan én is eljutok oda😄. Csak így tovább skacok!

15 07 2008
Kin-chan

Nagyon örülök, hogy lefordítottátok az animét, csak adódott egy kis gond… Hibás a zip fájl, amit feltöltöttetek, legalábbis nekem azt írja ki, hogy nem lehet kicsomagolni, mert sérült.😦 Szóval fekltöltenétek lécci újra? Nem hiszem, hogy bennem van a hiba.

15 07 2008
Rasengan

Kin-chan én most leszedtem mégegyszer és megnéztem és kibontotta!!! Mivel akarod kibontani??? Énnekem 7zip van fenn és azzal simán kibontja, probáld meg azzal!! Vagy lehet hogy rosszul szedted le, probáld meg letöltésvezérlővel mert én azzal szedem és amint az imént montam semmi gond!!! Több ötletem nincs mi lehet a baj, de ha sehogy se megy gyere fel forumra este és ott ha akarod akár MSN-en is átküldhetem azt ami nállam jó!! De persze csak ha akarod, nem kötelező!!! Ha jössz ott is ugyanez a nevem amin megtalálhatsz!!:D

15 07 2008
Kin-chan

Azta… Már 3x próbáltam leszedni simán, de nem szedte le normálisan, letöltésvezérlővel meg semmi para. Nem gondoltam volna, hogy így lejön… Bocsi a fake-ért, és köszi a segítséget!
És gratula a felirathoz, meg az összes munkátokhoz!🙂

15 07 2008
apjafia

Semmi gond, örülök, hogy megoldódott a probléma, remélem a feliratok is tetszeni fognak🙂

16 07 2008
TheBestGenin

Láttam a kiírást és nekiáltam leszedni, megnéztem és láss csodát sztem jó lett, mind az anime mind a felirat nameg az opening sztem nagyon jó(de ez az én véleményem).
Köszi a feliratot, csak így tovább

Vélemény, hozzászólás?

