Bleach 180 Feliratfordítás (ÉLŐ)

17 07 2008

Másodszor is jó reggelt.

Csütörtök van, amely nekünk is, és nektek is egyet jelent a Bleach-el. Magam részéről már láttam tegnap este a RAW változatot, így aztán van némi fogalmam arról, hogy mi is történik az eheti részben, bár tény, az angol sub sokat fog segíteni a dolgok megértésén🙂 De nem mondok semmit, mert ha elmondanám, akkor miért néznétek meg?
Tegnap volt szerencsém találkozni Danival, és egy kávé mellett beszéltünk az oldal jövőjét érintő kérdésekről is. A részleteket még nem árulom el, idővel úgyis kiderülnek a dolgok, no meg persze azért még mi sem tudunk semmi biztosat. Aggodalomra semmi ok, nem szűnik meg, vagy ilyesmi, csupán előfordulhat, hogy átalakul.

Mivel nem otthon vagyok, hanem csak a laptopomon dolgozok, ezért valószínűleg lassabban fog haladni a mai fordítás, emiatt türelmeteket kérem, és kitartás, mert még ma megkapjátok a feliratot. Viszont NEM LESZ videó kiadás a héten, illetve majd csak ha hazamentem. Akkor pótlólagosan megkapjátok. A munka sebessége amiatt is lassabb lesz egy kicsivel, mivel új ED van, ami fordításra vár🙂
Viszont, hogy amíg megérkezik a Bleach felirat, addig se unatkozzatok, ajánlom figyelmetekbe a Zero no Tsukaima eheti, második részének fordítását, amit letölthettek a blog “Magyar Feliratok” oldaláról.
És mielőtt még elfelejteném, az eheti Bleach rész címe: “A Hercegnő Döntése, A Szomorú Menyasszony“.
No, majd még jelentkezem🙂

UPDATE 15:20 – Az időzítés javarészt megvan, már csak fordítani kell… Viszont… hogy eloszlassam azt a marhaságot amit egyesek felvetettek mind a fórumon, mind itt, elárulom… NEM lesz vége a következő három rész utána fillereknek… csupán ezeknek került nyilvánosságra a címe. Amint tudni lehet, hogy közeledik a fillerek vége, az elsők közt fogunk értesíteni benneteket, úgyhogy addig is tartózkodjatok az ilyen jellegű megnyilvánulásoktól… kösz…


Műveletek

Information

47 hozzászólás

17 07 2008
Yamato

Alig várom afeliratot, nagyon köszönnöm. Régebben az otakushakai-ról húztam viszont szerintem te jobbb vagy. =)

17 07 2008
Helios

hajrá hajrá én is várom már a fordítást😀

17 07 2008
Csonti

Szerintem is nagyon jó, talán a legjobb a mostani bleach fordítók között.O_o nekem szabad ilyet mondanom?:D

17 07 2008
PengeJohn

Én szerintem is jó vagy régebben a Hidden Leaf Teamról utána az Otaku Shakai -tól töltöttem néha Urahara Shop-tól de te náluk is gyorsabban kész vagy..😀
Én is várom a feliratot !

17 07 2008
IchiRenji_is_love

Hééé Csonti…neked nem szabad😛

17 07 2008
IchiRenji_is_love

Gyerünk Alma, nem messze a fájától😀 és is kívánom, hogy ne legyen semmi gond a fordítással… én majd ha hazaértem😛

17 07 2008
apjafia

Akkor majd neked is jó munkát🙂 majd írj msnen, ha lesz időd😀
Amúgy eddig nincs különösebb gond, csak lassabban megy az időzítés :S
Nem akar meglepni valaki egy a rész másdik felét magában foglaló időzítéssel?😀

17 07 2008
IchiRenji_is_love

wow.. már készen is vagy a fordítással???

hihihihi..ez jó… én meg itt szenvedek..nem sokkal ezelőtt csinálták meg a net-et, az egész irodában nem volt semmilyen hálózati kapcsolat😛 aztán most el kell tűrnöm a kollégák rosszaló pillantásait..szóval csak lesben, és cssendben tudok néha-néha fordítgatni pár mondatocskát…ahhhh nehéz az élet😛

17 07 2008
apjafia

dehogy vagyok kész😀 még időzítek😀 időzít-fordít, időzít-fordít… tiszta monotónia😀

17 07 2008
IchiRenji_is_love

ááá… szóval ez az előnye, ha te fordítod és te magad is időzíted😀 nyehehehe

17 07 2008
apjafia

JAja, akkor minden úgy lesz ahogy én akarom😀 De rájöttem, hogy az időzítés erősen sucks😀 2,5 órát időzítettem, és 15 perc alatt lefordítottam😀
De kell ez a kis élvezet😀 (az időzítés gyönyörei XD)

17 07 2008
Trane8

még ezenkívül 3 rész és végev an a fillereknek…. és ez 100% info… mert a BleachExile is kiírta h 3 rész és vége van, nomeg a részek címét is kiírták:)

17 07 2008
IchiRenji_is_love

neem… asszem te félreértetteél valamit🙂

“Wait thats not all I’ve also got the episode titles for the next 3 Bleach episodes after this weeks episode which are the following, Bleach Episode 181: “The 2nd Division Sorties! Ichigo is Surrounded”, Bleach Episode 182: “Amagai’s True Strength, zanpakutō is released!” and finally Bleach Episode 182: “The Darkness Which Moves! Kibune’s True Colors”. Well now that’s all for now. ”
ennyit ir a bleachexile-on..és itt mindössze annyi áll, hogy tudja a következő három rész címét is, amik majd ezután a rész után lesznek…

17 07 2008
IchiRenji_is_love

félreértettél

17 07 2008
Csonti

Egyébként apjafia, lehet tudok majd megoldást a számodra!

17 07 2008
apjafia

A bleachexile nem írta ki… ellenőriztem… csak azt írta, hogy itt a következő három rész címe… az nem jelent semmit… nem kell hülyeségeket beszélni…
Amúgy meg a három következő rész címét mindig be lehet szerzeni az ANN-ről…
Csonti, majd írd meg msnen🙂 De remélem nem az lesz amire gondolok🙂

17 07 2008
Prince

Hurrá komoly? akkor legalább jon a jo sztori ez is jo de a másik érdekesebb😀

17 07 2008
IchiRenji_is_love

ti olvassátok is amiket írok???😛 na jó léptem… a hátam mögött vannak már… o.O

17 07 2008
apjafia

Én olvastam😛 csak nagyjából egyidőben írtam veled😛 de gondolom nem nekem szólt😛

17 07 2008
Trane8

huhaa… nem tok angolul meg nem is tanulok.. csak ránézésre ezt sejtetem oylan nagybűn hallod -.-“

17 07 2008
Trane8

de valszeg h 3 rész lesz még…. mert már nemtudják hova huzzni a történetet… főleg a mai részben látottak után

17 07 2008
IchiRenji_is_love

ááá háháháhá… a bleach anime alkotói..bármikor kitalálnak neked valami agysüketítő baromságot..mondjuk visszaemlékezés a szomorú, fájdalmas múltra…bla bla szövegek, amik elvileg meghatóak, de valójában az arcod vágod a monitorba és közben azt kiabálod: A PITÁBA! A PITÁBA!!! MEDDIG MÉÉÉG???

szóval én lenneék olyan biztis abban, hogy nincs sok hátra… mondjuk félidőnél járhatunk😀

17 07 2008
IchiRenji_is_love

mármint én nem lennék… olyan biztos… áá.. de nem tok írni…remélem nincs itt egy magyar tanár…😛

17 07 2008
Trane8

sztem meg nem szal ennyi😛

17 07 2008
IchiRenji_is_love

majd meglássuk😉

17 07 2008
apjafia

Trane, le vagy szavazva… különben is… szerinted akkora barmok, hogy 3 vagy 4 rész erejére új ED-et csinálnak?
Lesz itt szerintem még 10 rész😀 És a végén Ichigo kap valami fasza kis technikát, amivel visszamegy és szétrúgja az Espadák seggét😀

17 07 2008
IchiRenji_is_love

nana… ne durvoljon el a hangnem…Trane, ne vedd magadra😉 de ha megfigyeled, a filler reszek ált-ban olyan 25 epizódik tartanak (bountos is addig) oké..a Hueco Mundos részek előtt és közben voltak fillérek… de most azokat ne számítsuk…

szóval ha mondjuk 20-25 részt veszünk…akkor még 8 vagy 13 rész van még hátra🙂 és ne feledd még van egy Amagaink, ifunénk és Kiránk…őket is le kell rendezni…

17 07 2008
IchiRenji_is_love

-_- de nem tok írni…szégyen😦 milyen helyesírási hibákat vétek már??? tiszat ciki…

17 07 2008
IchiRenji_is_love

tiszta…áááá na mentem sarokba sírni…

17 07 2008
apjafia

Mi lesz így este?😀 Lesz dolga a lektornak bőven😀

17 07 2008
Trane8

mért kéne 3 vagy 4 rész “erejére” új ED-t csinálni? nincs az új ED-ben semmi részlet meg semmi a fillerekel kapcsoltaban, szal nyugodtan maradhat….

17 07 2008
IchiRenji_is_love

az opening a lényeg..nem az ending🙂 már volt olyan a bleach történelmében, hogy kb 5-10 rész után ending váltás volt… hidd el, az opening a lényeg😀

17 07 2008
Csonti

Majd msn-en megbeszéljük de már lehet ismered, ha nem akkor meg hátha:D
majd késő este leszek csak.

17 07 2008
IchiRenji_is_love

ááá, ne is mondd nem messze a fájától lévő Alma😀 már előre sajnálom a lektor bácsit😀

17 07 2008
apjafia

Én sem irigylem😀 mármint a tiédet😀 nálam jelen esetben én vagyok az😀
Trane… vagy nevezzelek inkább Dav-nak… mi lenne ha befognád? eddig is csak feszültséget keltettél itt… és most sem kíváncsi senki a hülyeségeidre…

17 07 2008
IchiRenji_is_love

kössz… ApjaFija😛 rendi vagy, mint mindig…😛

17 07 2008
apjafia

tudod, hogy szeretlek😀

17 07 2008
Yamato

én majd a bleach movie 3-ról szertenék több infót. Ha vlki tudd vlmi linket vagy oldalt szóljon. köszi

17 07 2008
apjafia

a 3-ról? előbb jöjjön ki a 2😀
De ha lesz valami információ róla, akkor jelentkezünk🙂 (hacsak nem tudsz japánul, mert akkor már most is adhatunk linket😀

17 07 2008
Yamato

ja, ott van az hogy ha tudnák japánul. de azért ARIGATO. =)

17 07 2008
IchiRenji_is_love

nyááááháááááá.. utálom a hülye Japikat😛 MIÉÉÉRT??? Ichigó és rukia??? WTH??? MIÉRT?????? neeeeeeeem akaroom (szóval sztem az új ending az új movie promociója is :P)

17 07 2008
apjafia

heh, lehet benne valami😀 csak itt nem kiabál bele Ichigo a sötétségbe, hogy RUKIAAAAAAAA😄
IchiRenji dolgozol még?😀 kérsz fagyit?😀

17 07 2008
Prince

oo nincs vége :S az gáz de remélem h már csak kevés részvan😀

17 07 2008
Arkhemon

Nekem nincs különösebb bajom a fillerrel sem. Igen, én is szívesebben látnám azt, hogy Ichigo hogy darálja az Arrancarokat, de az még minimum 10 rész…

17 07 2008
Arkhemon

btw mikor rakhatok magamnak itt vmi normális avatart?😀

17 07 2008
IchiRenji_is_love

aaaa.. mar otthon😀 de aze kaphatok meg fagyit???

17 07 2008
apjafia

Ark, az avatar nem rajtam múlik, random osztja a rendszer😀

IchiRenji… hát nem is tudom… megérdemled te azt?😛

Vélemény, hozzászólás?

