Bleach 181 Feliratfordítás (ÉLŐ)

24 07 2008

Szebb csütörtököt mindenkinek!
Na nem kell félreérteni, nincs gond, csak esik az eső, és ez lehúzza az ember hangulatát. Bár várhatóan csak délután szabadulok ki a friss (?) levegőre, úgyhogy talán addig el is áll. Viszont most nem amiatt vagyunk itt, hogy az időjárási viszonyokat kitárgyaljuk, hanem hogy jelezzem, elkezdtem már az eheti rész fordítását is, úgyhogy a délutáni órákban várható, ahogy megszokhattátok idáig. Emellett kezd az is megszokottá válni, hogy a csapatunk által kiadott videó 1280×720 méretű lesz.
Lássuk az eheti részt… A tegnapi, előzetes postban már leírtam, mire számíthatunk, és most, hogy már láttam, azt mondom nem kell csalódnunk🙂 A Soifon rajongók örülhetnek, mert kedvenc kapitányuk sokat fog ma szerepelni🙂
Na, nem húzom tovább az időt, megyek fordítani, később jelentkezem🙂

UPDATE 13:30 – Időzítés kész, most egy kis időre el kell mennem aztán jövök vissza fordítani… amúgy meg… Időzítőt keresek a csapatba🙂 ha van önként jelentkező, az írjon🙂
És ha volna egy leányzó, aki hajlandó lenne főzni nekem, az is jelentkezzen😄
Majd még jelentkezek…


Műveletek

Information

24 hozzászólás

24 07 2008
IchiRenji_is_love

ááá… és mikor lesz Byakuyás rész???😦

24 07 2008
IchiRenji_is_love

jó munkát!😀

24 07 2008
apjafia

Kösz🙂
Te is dolgozol? Mikor lesz már szabid?😀

24 07 2008
NaviDad

Sok sikert és kitartást a fordításhoz!🙂
Mikor lesz már vége ezeknek a töltelék részeknek, bárcsak folytatódna az igazi story. Várom már a Kenpachi vs Noitra fightot amiről lemaradtunk ezen részek miatt.
Ja és a legfontosabb , Declare Gamuza🙂

24 07 2008
IchiRenji_is_love

Jövö héten szabiiii😀

jajaja dolgozom, csak nem azon amin szeretnék jelen pillanaban…már így is csomó helyre elmentem😛 aztán délután jön egy csaj németországból…

24 07 2008
apjafia

hát, akkor nem fogsz unatkozni😀
Viszont ha jövő héten szabi, akkor összehozhatnánk amiről beszéltünk😀

24 07 2008
IchiRenji_is_love

mindenképp😀 és még ki fogok venni szabit a DDR-ra is…csak hogy zökkenőmentes legyen minden😉

24 07 2008
apjafia

oké🙂 a DDR-nél meg akkor én is maradok🙂 csak ne ütközzön a gólyatábori héttel… vagy akkor úgy állunk neki majd, ha nem gond🙂 csak nekem muszáj ott lennem
Viszont eszembe jutott valami, ami megkönnyítheti a dolgunk, majd ha tudsz, gyere fel msnre, és elmondom🙂

24 07 2008
IchiRenji_is_love

oké…asszem délután tudok csak felmenni…olyan hat körül😀 ha addig nem felejted el😛

24 07 2008
IchiRenji_is_love

ohh én főzök neked szívesen😀 csak sajna nem otthon vagyok😛

24 07 2008
apjafia

nem felejtem el😀 a főzést meg még behajtom rajtad😛

24 07 2008
IchiRenji_is_love

hmm szeretek főzni, és szerintem, jól is főzök😀 és amúgy az ázsiai ízeket szeretem a legjobban, de minden jó, ami fűszeres😀 és vegetáriánus vagyok…de már volt dolgom hússal a konyhában😛 amikor az öcsémnek főztem…rémísztő volt…megfogni azokat a csirke combokat…yuck

24 07 2008
Csonti

Jó az:D főleg a melle:D

24 07 2008
IchiRenji_is_love

a mellét még megfogom (hehehehe…no yuri :P) bepanírozom meg minden…de combja..főleg amin még bőr is van…áááá…kész rémálom volt😛

24 07 2008
Csonti

hát én csak a mellet eszem meg, szal elég ha azzal foglalkozunk, a combját csak ritkán:D

24 07 2008
apjafia

jaja, a melle jobb🙂 na de majd ezt a főzést is megbeszéljük msnen😄

24 07 2008
IchiRenji_is_love

jaaaaaaaaaaj de várom már az eheti bleach részt😀

24 07 2008
apjafia

😛 már nem kell sokáig várnod😛 vagy igen?😀

24 07 2008
Diedworm

szemptemberben visszatér a rendes idő már nincs sok hátra 4-5 rész max.

24 07 2008
IchiRenji_is_love

hát még egy óra, mire hazamehetek…aztán😀

de hmm..titokban megsúgom…hogy ma a főnököm a német nénivel van egész nap, szóval volt időm online megnézni a bleachet és kicsit előre dolgozni, hogy ma ne éjfélre jöjjön ki a sub😀

24 07 2008
apjafia

hehe, jólvan😀 jó munkát előre is… kicsit el kell majd lennem, de ha fent leszel, majd írok ha hazajöttem, ok? aztán megbeszéljük a dolgokat🙂

24 07 2008
IchiRenji_is_love

‘kés😀

24 07 2008
IchiRenji_is_love

ááá…nem mehetek haza..még mindig benn ülök a seggemen…me itt a német néni😦 túlóra!!!!!😛

24 07 2008
apjafia

szegénykém😦 majd megvígasztallak😄

Vélemény, hozzászólás?

