Új Projekt: Mobil Suit Gundam00 + ep01 MAGYAR Felirat

27 07 2008

Na akkor én is üdvözölnék mindenkit, mivel ez az első alkalom, hogy ide írok. Már régebben is foglalkoztatott a gondolat, mikor az Urahara Shop-hoz csatlakoztam, hogy ide jöjjek, de az US lett. Mostanában kezdtem úgy érezni talán rosszul döntöttem, meg hasonlók, de született egy nagyszerű megoldás, ami nem is lehetne jobb, ezért ezt köszönöm a két csapat vezetőjének. Miután elhalandzsáztam itt, lássuk mit is tartogatunk nektek. Nem mást, mint egy 25 részán át tartó új örömforrást, remélhetőleg. Az új projekthez személy szerint sok reményt fűzök. Ami meg is látszik, legalábbis rajtunk:D, mivel az első rész feliratán több, mint 10 órát dolgoztunk, hogy a lehető legjobb legyen, és ti élvezhessétek.
Az új projektünket pedig egyáltalán nem csak a mecha szerelmeseinek ajánlom, és a Gundam rajongóknak, hanem akár a Code Geass rajongóinak és mindenkinek aki egy kicsit is szereti a hasonló jellegű animéket, amiben nem csak harc van, hanem érzelmek és sok más is. Na azt hiszem eljött az idő, hogy lelépjek
a színről és átadjam nektek a terepet akik már hozzá is juthatnak az első rész feliratához!

A Feliratot letölthetitek >>INNEN<<

A sorozatot pedig >>INNEN<<

Jó szórakozást!

Üdv: Csonti


Műveletek

Information

13 hozzászólás

27 07 2008
csonti

Fórumban is nyitottam topikot hozzá, így ott is lehet diskurálni róla. Meg persze ide is írhattok.

27 07 2008
jadu

sok sikert a projecthez…mar leis szedtem es meg is fogom nezni😀 uhhh a mobile suit gundamokbol (mert van egy csomo :D) csomo jo kis doujinshinek vannak (yaoi is :D)

umm…a lenyeg, koszi a feliratot😀 mindekettotoknek

27 07 2008
jadu

ohh es azt tudtatok ahogy GACKT egyik kedvence is??? ohhh GACKT…a japan felisten😀

27 07 2008
Rasengan

Na már én is elkeztem szedni, csak sajna lassu a netem így kb 1nap mire lejön. de az első részt magasra tettem így azt nemsokára meg is nézem!!:D
Lényeg hogy nagyon köszö a feliratot és bizti hogy jó kis anime!!:D

27 07 2008
csonti

A U-s ftp-ről is szedhető az első fele a sorozatnak kicsi és nagy felbontásban is! Ha ez segít valakinek a beszerzésben.

27 07 2008
jadu

aaaaa…ezt igy mereszen ki lehet irni???

27 07 2008
csonti

Javítottam, hogy ne legyen gond:D

27 07 2008
Russel

[TV-Japan] Kidou Senshi Gundam 00 – 01 RAW (1440x1080i x264 AAC D-TBS).mp4 ha valaki igazán durva felbontásban szeretné nézni.

27 07 2008
jadu

good lil’ boy😀

28 07 2008
-=Kira=-

Látom jadu itt is megszólal az igazi éned.😀
Amúgy köszi a feliratot én is elkezdem majd nézni. Russel az videó nekem már tuti nem indulna el.😄

27 12 2008
hollowRukia

Az u-s ftp-n miért csak a fél sorozat van fent, ezt lehet tudni? Mert én ott kerestem először, akkor nem is volt fent, és máshonnan kerítettem elő végül.
Btw nekem nagyon tetszett. Alig várom a második évadot, és köszi a feliratért!
További sikeres munkát.

27 12 2008
nyufy

@hollowRukia:
Hat ezt talan ott kellene megkerdezni…
Amugy hogy jutott eszedbe eggyire regi posthoz hazzaszolni? Szeritend olvassa ezt meg valaki?😦

27 12 2008
hollowRukia

1) én most néztem gundam 00-t
2) én most olvastam ezt a postot

De hogy a kérdésre válaszoljak: igen, szerintem olvassa. (például én; és minden ember magából indul ki)

Vélemény, hozzászólás?

