Bleach 183

7 08 2008

Szép csütörtök reggelt mindenkinek!

Ezúttal Balatonszemesen vagyok, még mindig, de már nem sokáig. Mivel nyaralni vagyok, és a laptop működtetéséhez is áram kell, ezért majd csak a délutáni esti órákban tudok nekiállni az eheti rész fordításának, remélem megértitek. Viszont este teljes gőzzel a fordításra koncentrálok majd, hogy mielőbb megkaphassátok a feliratot ehhez a részhez, aminek a címe: “A Mozgolódó Sötétség! Kifune Igazi Arca!

Addig is türelmeteket és megértéseteket kérem🙂
Szép napot addig is!

UPDATE 21:30 – No, csak eljutottam idáig, már kezdem is a fordítást. Igyekszem mihamarabb meglenni vele. Addig is türelem, és köszönöm az eddigi türelmet is🙂


Műveletek

Information

18 hozzászólás

7 08 2008
jadu

ááá ne mááár..én is ezt a címet adtam….pedig még be se toltam az arcom ide…bakker apjafia… ne gondolj arra, amire én is😛

7 08 2008
Csonti

Már várjuk. Ez is közös kiadás lesz vagy mi?

7 08 2008
kurankaname

már várjuk apjafia!!!:) nem kell sietned! és nehogy éjszakázz nekünk!!:D

7 08 2008
Rasengan

Hát igen, de én úgytudom hogy nem lesz közös felirat!!:D:D Ami pedig a részt illeti nagyon izginek tűnik már nagyon várom a subot!!!:D

7 08 2008
Kira

Jadu,ezt még együtt beszéltük mondjuk a multkor.😀 És ez a Kifune igazi arca szöveg tőlem van.😀 mert valójában Kifune igazi színében lenne a cím.😀
Szóval sztem onnan van az eszetekbe még ez😉

7 08 2008
csonti

Kira, téged is látni itt?:D

7 08 2008
Ragi

Nem várok a feliratra estig, megnézem angolul, bár magyar subbal kényelmesebb lenne:)

7 08 2008
Ragi

Hát nem vmi nagy durranás…tényleg elég nagy lett a katyvasz😉

7 08 2008
Kira

Szvsz ez volt az eddigi legjobb filler rész😉
Csonti, jah és párszor már hozzá is szóltam csak soha nem jelenítette meg😀 Aztán feladtam, de kiderült h a beírt honlap címet valamiért spamnak tekintette és azért nem. :S de mostmár jó.😀

7 08 2008
kurankaname

szia Kira mi már asszem futolag ismerjük egymást!:)
már várom a feliratot!!:)

7 08 2008
jadu

Nem közös munka… az majd csak a távoli jövőben..egy messzi-messzi galaxisban..egy Tatuin nevezetű bolygón…valamikor…😛

de a kifune’s true color…azt másképp nem nagyon lehet lefordítani… kira atyánk😛

7 08 2008
kurankaname

hát reméljük azért nem olyan távolii sem az idő sem a hely!!:D

7 08 2008
Kira

Kifune Igazi Színében az amúgy teljesen magyaros, csak átvitt értelembe kell nézni😉 Szóval lehet🙂

7 08 2008
Csonti

Kifune Igazi Éne?

7 08 2008
nyufy

Kifune színvallása

7 08 2008
jadu

Enje…
szinvallasa??? haaaaaaaaaaaat

7 08 2008
nyufy

hat mondjuk igazabol latnom kellene a reszt, hogy ervelni tudjak, mert a mai magyar koznyelv a szinvallasra kenyszerit valakit stukturaban hasznalja a szot, tehat ha onektes akkor nem igazan fedi …
amugy meg nyitunk egy nyelveszeti topikot vlahol?🙂

7 08 2008
jadu

hmmm nem lenne rossz otlet😀 en benne lennek tutira😀

Vélemény, hozzászólás?

