Bleach 186 Magyar felirat!

4 09 2008

Na végeztem a résszel. Remélem nem okozok csalódást. Próbáltam egy kicsit megmaradnia apjafia stílusánál, de az enyémet is próbáltam belecsempészni. Remélem ezért senki nem fog megharagudni, főleg a főnök nem. Ebben a részben egy igazi fordulat várható. Nem nagyon akarok spoilerezni ezért többet erről nem is írok. Azt hiszem ennyi elég is. Köszi, hogy megvártátok!

22:14: Elnézést kérek mindenkitől a felirat kitevésével sietnem kellet, mivel más dolgom is volt, de azt nem tudtam, hogy azon a bizonyos oldalon csak az első 10 tudja leszedni. Hatalmas köszönet azoknak akik megvártak minket, és főleg balage-nak aki amíg távol voltam, volt annyi esze és elérhetővé tette mások számára is. Köszönöm a bizalmat mindenkitől aki kitartott. Nagyon örülök, hogy ilyen rendesek voltatok.

A feliratot >>innen<<.


Műveletek

Information

78 hozzászólás

4 09 2008
Freak

hmmm…tsak nekem nemjo ? azt irja h az archivum sérült v mi…..

4 09 2008
kityee

nagyon nagyon köszike a feliratot😀 apjafia bizti büsuke lesz rád😄

4 09 2008
Hiey5

nekem is ezt írja

4 09 2008
PengeJohn

Nekem se jó + már a link se megy..

4 09 2008
csonti

Link cserélve, fájl cserélve! Mostmár működik.

4 09 2008
LiloTomazi

szerintem Csonti már észre vette és orvosolja a problémát mer leszedte data-ról

4 09 2008
Rai

Sajnos az új link sem jó.😦

4 09 2008
Helios

nekem még mindig nem jó :S

4 09 2008
PengeJohn

Ez sem megy csonti miért nem nyomod fel rendes ftp-re?😀
Akkor bizti jó lenne..

4 09 2008
01

mi a franc folyik itt még most sem működik

4 09 2008
YamatoAdou

Még most sem megy, örülnénk ha megcsinálnád. Köszi

4 09 2008
Herczi

Nem ez itt a bibi: “K: Mi történik a feltöltött fájlommal?
V: ToldACuccot.hu szervere a feltöltött fájlokat egyenként 7 napig vagy 10 letöltésig tárolja. Ezután a fájl törlésre kerül. A feltöltőnek és a címzettnek lehetősége van manuálisan is törölni az értesítésben megadott linken.”?

10 letöltő elég kevés.

4 09 2008
01

amúgy mire volt ez jó, hogy most valamilyen fájl cserélő honlapra kellett tölteni, ha az eddigiek a nélkül is jó volt

4 09 2008
Rai

Akkor most hogy lesz? Megy majd vissza DATA-ra?

4 09 2008
BeLac

A fájl nem található a szerverünkön. 😦

4 09 2008
PengeJohn

Nem kéne azzal szórakozni egy rendes tárhelyre felrakni belinkelni😀

4 09 2008
Freak

aj má , pedig má rá vagyok fesszenve erre a részre:D

4 09 2008
kityee

01 sztem normálisan is megfogalmazhatnád… elvégre lefordította a szerver hülyeségéról meg nem Csonti tehet ^^(csonti én megvárom hogy feltudd tenni rendes szerverre😄 mert még a részt nem volt időm letölteni😛 ) am téll arigatou🙂

4 09 2008
01

jójó csak egy kicsit kezd már idegesíteni

4 09 2008
Bekespp

NEM JÓ !!!!!

4 09 2008
Freak

>.< mifasz van máár😥

4 09 2008
Gelato

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ nemigaz nemlehet igaz. A leggyorsabban csinálták meg az összes bleach feliratot készitö oldal közül, és nem lehet letölteni XDXDXD sírok sírok😀

4 09 2008
kityee

sztem ha 1 valaki szól akkor is megérti én is türelmetlen vok de türtőztetem magam^^

4 09 2008
PengeJohn

Nyugi van emberek!:D
A felirat mi késig sztem nem múlik.. (meg várjuk a munkát majd megnézzük)

4 09 2008
01

haver lekéne nyugodni

4 09 2008
01

de azért lassan mégis csa elkéne valahogy készülni

4 09 2008
Sepi

nem tom mit pattogtok, le lehetne nyugodni, örülnünk kéne hogy szabadidejükbe ingyen forditanak nekünk,mi az hoyg még le is ugatjátok öket ha véletlen csusznak 1et, vagy van valami bibi. meg lez oldva

4 09 2008
01

mán mind egy!!!

4 09 2008
YamatoAdou

Sepi, egyetértek veled, megvárjuk szépen míg rendesen le lehet tölteni és kész. Addig próbálj másra gondolni

4 09 2008
jadu

Noname… ez szep volt..gratula..erttelmes vagy mint egy csiga… mint egy rovar.. komolyan… komolyan gondolod, hogy akik innen toltik, majd atmennek oda???

Aki apjafia/csonti feliratat akarjak, ugy is varnak! es itt minosegi feliratokat lehet letolteni🙂

4 09 2008
jadu

ertelmes..jaj..en meg nem tok irni😛

4 09 2008
PengeJohn

Én is megvárom addig megyek nézek valami más animét mad később benézek remélem addigra fent lesz😀

4 09 2008
01

szép szép azért minek töltsük le a bleachhun-ról ha itt van az ApjaFia

4 09 2008
kityee

nem baj én várok apjafia forever(ezesetben csonti forever😀 )

4 09 2008
NepTum

én tuti meg várom az AF-s feliratott ezt szoktam meg és nem fogom semmi féle képpen máshonnan leszedni a feliratott

4 09 2008
YamatoAdou

Ja, így ahogy mondod. Bleach Sub with Apjaffia&Csonti Style Forever!

4 09 2008
01

hát még én

4 09 2008
Noname

okés nem csak azt hittem ti se tudtok várni am zero-t is szépen folytatják sztem is itt minőségi munkát végeznek! és gyorsat… csak nem értem miért nem vesznek fel még 1-2 embert hogy jobban haladjanak a projektek

4 09 2008
01

haver mi meg várjuk az apjafiát

4 09 2008
Sadei

Ugye tudod BeLac, hogy 1; ezt alapból nem itt kéne… 2; már párszor leírták ide, hogy a népnak Csonti-san munkája kell! Köszi az igyekezetedet, de még1 ilyet ne! THX.

4 09 2008
NepTum

őőőő aki még nem tudná ezek a hozászólások ahol másik oldal van reklámozva moderálva lesznek és így sokra nem mentek vele.

4 09 2008
01

veszem észre

4 09 2008
01

amúgy feltehetek egy kérdést Mi történ?

4 09 2008
BeLac

Sadei bocsi de én azt hittem hogy ez a felirat Csonti-san munkája …
én kis buta.😦
bocsi … bocsi…bocsi…

4 09 2008
petke

Nah hát gyerekek, nem az a gáz h h most nicns felirat feltöltve, mertm indenki hibázhat. Engem annyi zavar h Csonti még annyit sem ir be,hogy “dolgozom rajta” vagy ” bocs inkább majd Apjafia megcsinálja”..Semmit. Engem ez tud nagyon idegesiteni. Semmi támpont nincs.

4 09 2008
Sepi

én már felajánlottam a segitségem, sajnos angol tudás hiányában, nem tok forditani, de idözitö munkát még elvállalok:), esetleg lektorálok is, csak mit jelent az hoyg lektorálni??:S

4 09 2008
Prince

Hello most akkor mikor lesz felirat? vagy meg van csak nem tudjátok feltenni? vagy mi? vagy ha van jo link plz linkeljétek be

4 09 2008
Andi?

reggel majd nég felnézek hátha jó lesz már:) ha nem marad a hétfő🙂
idő mint a tenger🙂

4 09 2008
Espro

Szerintem nem vagy vele egyedül Freak ugyanis nekem se megy😀😛
Minden esetre köszi azért a feliratot🙂

4 09 2008
fuzaco

De 10-en letudták akkor szedni.. Legalább ők lehetnének olyan kedvesek hogy feltolják valahova.. Csonti meg nyilván azért nem ír mert nincs gépközelben.

4 09 2008
Sepi

huhuu,mennyi ember xD,
legalább kicsit összeszokik a háttérben élö anime és apjafia rajongo kis társaság

4 09 2008
balage

http://rapidshare.com/files/142639941/Bleach_186.rar.html
Én még le tudtam szedni és rem nembaj h linkelem.

4 09 2008
csonti

Üdv mindenkinek! balage, köszi, hogy belinkelted, mikor elmentem itthonról még működött, egyébként azért nem saját ftp-re lett feltéve mert a napokban újratettem az XP-t és nincs meg az elérhetősége az ftp-nek mert letörlődött a naplózott beszélgetés a főnökkel. Elnézést mindenkitől. De sajnos ezt is futtában kellett kitennem mert siettem ezért nem tudtam, hogy a toldacuccot oldalon 10 letöltőig él csak a link, mert a datán meg valamiért nem volt jó. Mégegyszer elnézést mindenkitől. És köszönöm azoknak akik kitartottak mellettünk. Nagyon jól esett, hogy annak ellenére kitartottatok a feliratunk mellett, hogy nem apjafia csinálta. Ti vagytok a legjobbak.

4 09 2008
Espro

Dehogy baj Balage😀 jót tettél vele
Köszi szépen
És még egyszer kösz i a feliratot Csonti

4 09 2008
kityee

nem baj csonti de nagyon köszi:))

4 09 2008
magyarok111

Csak így tovább csonti, grat a fordításhoz

4 09 2008
Bazoo

Nemtom minek kell beírni más oldalra, hogy innen-onnan le lehet tölteni… egyrészt nem illik reklámozni, másrészt aki eddig innen töltötte, az valószínüleg ezután is innen fogja…🙂

4 09 2008
csonti

Azt a hsz-t amelyikben belinkelte ide valaki a másik csapat feliratát, töröltem. Egyébként ezt én is pofátlannak tartom.

4 09 2008
Zorrd

http://www.tokyotosho.com/search.php?terms=bleach&type=0 látogassatok el ide🙂 kiadták a Bleach movie 2-öt én belelestem és a minösége is jó!!!!!

4 09 2008
Zorrd

ja és nem átverés mert ténleg az🙂 remélem hamarossan lesz felirat is hozzá:)

5 09 2008
jadu

ja en is remelem..most vagy varni fog DB egy kicsivel jobb minosegre, vagy meg van nekik es ok csinalnak sajat ripet… nem tom… akkor a hetvege megis realis… az jo😀

5 09 2008
C

Hello ez nincs SRT be mert nekem a ASS nem fogadja el a NERO SHOWTIME vagy mi játsza le?

5 09 2008
Bandi18

@C: Subtitleworkhoppal simán át lehet rakni srt-be. Megnyitod vele majd shift+ctrl+s és ott kiválasztos hogy mibe mentse. Ha esetleg nem stimmelne a kódolás akko előtte notepad++-al átrakod ansib és kész.

5 09 2008
C

vmi egyszerübb megoldást vártam… én most nem fogok konvertálni nics vmi ASS lejátszo? vagy most nem készült srt változat?

5 09 2008
csonti

A formázott feliratohoz ajánlom a K-lite vagy cccp codec packot és Media Player Classic-ot.

5 09 2008
petke

Énis megvártam….-.-… köszi

5 09 2008
baZs

nem kell konvertálni, Aegisubba megnyitod és ottvan h export, és akkor srt lesz belöle🙂

5 09 2008
c

Csonti nem töltöd fel plz srt be mert nem akarok leszedni progikat

5 09 2008
csonti

Feltöltöttem úgy hogy .srt is benne legyen. Ha megjön a link e-mailbe akkor cserélem és majd írok, hogy már az van-e fenn.

5 09 2008
c

köszi

5 09 2008
spirit

Csonti, kijött a bleach movie 2 torrentre, akár elis kezdhetitek a fordítást😀

5 09 2008
csonti

C: Mostmár az srt is benne van szedheted.

spirit, még csak raw van, japánból nem fordítunk, meg kell várni míg lesz angol sub. Egyébként a raw-ot már megnéztem^^.

5 09 2008
spirit

Hát bocsi az én se tudtam akkor egész jól. Na majd ha kijön , reméljük nemsoká lesz .😀

5 09 2008
Sadei

EZ már fáj… szánalom rulz…

“BeLac (19:53:46) :

Sadei bocsi de én azt hittem hogy ez a felirat Csonti-san munkája …
én kis buta.😦
bocsi … bocsi…bocsi…”

Pontosan és tökéletesen ezt írtam: “2; már párszor leírták ide, hogy a népnak Csonti-san munkája kell!”. Most vagy olvasni nem tudsz, vagy csak a szövegértéssel van gondod… bocsi… bocsi… bocsi… de tanulj meg olvasni!!!

6 09 2008
Thibi

köszi szépen … érdekesen alakulnak a dolgok…:D

7 09 2008
RainMan

Hali!

Tud valaki adni egy direkt linkes letöltést, mert itt nem tudok torrentezni!

Köszi!😀

7 09 2008
csonti

Bleachexile.com

16 09 2008
sosha

Hali!

végre itthon és gépközelben vagyok, de nem tudom letölteni a feliratot…kérhetek egy kis segítséget?

Vélemény, hozzászólás?

