Ga-Rei Zero Projekt Start

9 10 2008

Megérkezett az őszi szezonra betervezett 3. projektünk, amely, mint ahogy a címből is kiderül, nem más, mint a Ga-Rei Zero. Így utólagosan is kisebb bocsánatkéréssel tartozom, mivel amikor korábban tájékoztattalak benneteket az őszre tervezett projektekről, akkor téves volt a sorozattal kapcsolatos leírásom. Azonban nem fogom helyesbíteni magam, beszéljenek helyettem inkább a videók.
A feliratot jómagam fordítottam, a lektorálást pedig Ikina-chan, aki volt olyan kedves, és felajánlotta a segítségét.
Most pedig lássuk a letöltéseket:

Felirat: Letöltés

Ezen a linken a videok NEM elerhetok!
Videó:
H264: Direkt Letöltés | Torrent
DivX: Direkt Letöltés | Torrent

Jó Szórakozást!


Műveletek

Information

16 hozzászólás

9 10 2008
Rasengan

Köszike már nagyon vártam!!:D

9 10 2008
Sadei

Köcc a subot! És pont ahogy vártam, nagyon állat anime!😉

9 10 2008
Sepi

köszi:)
jo anime lesz,tetszik, bár ez az eleje nekem homályos

11 10 2008
fuzaco

Kösz a feliratot, bár szerintem az anime nagyon gagyi, nem hinném, hogy még egy részt megnéznék belőle.:/

12 10 2008
Grimmjow

Miért lettem bannolva a fórumról?😀

12 10 2008
kurankaname

köszi a feliratot!!:)
Én is pont ezt akartam kérdezni Grimmjow!!:D

12 10 2008
NepTum

akkor nem csak nálam és Rasnal van ez hogy bannoltak minket

12 10 2008
Grimmjow

Egyszer voltam egy fórumon, ahol voltak ilyen jellegű problémák (b*zi vírusok vagy mittomén regeltek és hirdettek mindenféle ajzószert meg hidrogén szulfátot. :D), ott is bannolva lett mindenki, valamiért…

12 10 2008
nyufy

egyszeru valami okostojas unatkozott es feltore, hogy mutassa mennyire fasza gyerek is😦
hogy jatszana a kiallo szervevel inkabb! :p

12 10 2008
Grimmjow

Kiálló testrész nem?😀

12 10 2008
Rasengan

Na hogy r*hadna neg az a t*tű!!:D:D Nemtudom miért jó játék elrontani mások dolgait!!:( Pedig már kezdett elég jó társaság összegyűlni, remélem apja minél elöbb megtudja oldani a problémát!:D

12 10 2008
NepTum

nem jött össze neki ő se tudja mi lehet a baj próbálkozott mindennel de nem jött össze

12 10 2008
Grimmjow

:O Akkor most… akkor most mi lesz? O.o félek.

12 10 2008
cain

hát én meg itt megijedtem h v.mi hülyeséget csináltam és csak engem bannoltak am rosario+ vamipre 2. része holnapra várható ? :$ és remélem hamarosan vissza áll a rendszer

12 10 2008
cain

semmi hír a fórumról ?

12 10 2008
NepTum

Fórum újra üzemel

Vélemény, hozzászólás?

