Rosario to Vampire Capu2 ep12

27 12 2008

logo

Az e heti adagban megtalálható lesz.

– Dráma és önfeláldozás.

– Néhány kínos próbálkozás egy jól fejlett vámpírtól, hmm főleg mellkastájon fejlett jól! 🙂

– Némi-nemű rejtély, vajon tényleg lesz cselekmény is ebben a sorozatban, és pont a végén, na ne?!

– Óh, és anyósok, de még milyen anyósok! 😀

– Hogy el ne felejtsem mindannyiunk kedvenc macifeje is kapott egy kis epizódszerepet.

Kb. ennyi volt a leltár, kíváncsian várom a végét, gondlom nem kevesen éreznek hasonlóan.😉

 

Videó  >> letöltés <<

Felirat >> letöltés <<

 

Jó szórakozást!

nyufy


Műveletek

Information

20 hozzászólás

27 12 2008
AKIOSLORD

thx már vártam!

27 12 2008
AKIOSLORD

de amugy en mar lattam a végét😀 csak nem megyarul😦

27 12 2008
Azver

Hálás köszönet!
Gondolom szólhatok többesszámabn: Tűkön ülve várjuk az utolsó részt… ^_^

28 12 2008
Sadei

Szintúgy, amint kidobja a Chihiro a munkáit neki is ülök majd. ^^

28 12 2008
menpe

Köszönöm a feliratot!

28 12 2008
drake

szia
először is köszi szépen a feliratot, viszont úgy vettem észre hogy van egy pár mondat ami kimaradt a fordításból bár lehet csak nálam van hiba. amikor tsukune biciklizik az alagútban gondolom valami olyasmit mondhat hogy majd megmenti mokat de nekem ott nincs felirat😦
Ui.: én videót töltöttem le

28 12 2008
Sepi

hu, rég irtam már ide, naon köszi a vidit:), plusz a cenzura menteset is😛
am mikor Tsukune bicilizi ott tényleg nicns felirat

28 12 2008
Sadei

Jah, azt én is néztem, de ha egyszer nem volt ott felirat, a japán hang meg nekem nem fog sokat mondani, ha egyszer angolt tanulok már 14 éve.😄

28 12 2008
AKIOSLORD

Biztosan az angol subosok sem tudták azt a részt lefordítani.

28 12 2008
nyufy

ismert a hianyosag, ha valaki belenez a scriptbe, meg be is idozitettem, de mivel, sem a [Chihiro] mkv, sem az avi nem tartalmazza a mondatot, sot vegso ketsegbeesesemben, meg a [IRF] spanyolba, es valami oroszba is beleneztem, japanbol meg hallas alapjan nagyon nem megy, igy😦, igy maradt

28 12 2008
AKIOSLORD

Így Már érthető

28 12 2008
AKIOSLORD

a 13.rész nagyon faja alig várom h láthassam magyar felirattal!😀

29 12 2008
Stratos

Szerintetek lesz 3 évad??
Ha igen én nagyon várom!!😀

29 12 2008
thibi

köszi szépen a feliratot kár hogy már csak 1 rész van hátra pont amikor kezdett jó lenni:(

29 12 2008
Sadei

Elég valószínűtlen a 3. évad. Mivel a GONZO mostanában sok “veszteséges” animét dobott ki, eléggé csőd szélén állnak és már az is felmerült, hogy ezentúl csak hentival fog foglalkozni.

29 12 2008
AKIOSLORD

elképzelhetö a 3. évad márcsak azért is mert lehetne fojtatni az animet mert még vannak felfedezésre váró szereplök akikröl ugyan beszéltek csak még nemismerjük öket. pl:Moka-san két nővére

29 12 2008
dangreg

ÁÁÁÁ!
Szerintem egy átdolgozás sokkal jobb lenne, ezt abba hagyni és újraírni a rendesen a manga cselekményét.

29 12 2008
Sadei

Jó lenne, jó lenne, csak látom senki nem foglya fel, hogy a GONZONAK aki az ainimet készíti nincs rá pénze, mert a “befektetései” az-az a legtöbb mostanában kiadott animéjük sz@r volt és nem nézi/veszi őket senki. Szal jelenlegi állás mellett, hogy lesz 3. évad az is maximum hentai lesz.😄

29 12 2008
AKIOSLORD

nah akkor már lenne benne elég cselekmény xD

30 12 2008
xxx

nem fogok addig aludni mig ki nem jön az utcso rész sztem annyi adrelain gyült bennem öszze

Vélemény, hozzászólás?

