Macademi WAsshoi! ep1-4 START

2 01 2009

Akik szorgalmasan látogatják oldalunkat azoknak talán már feltűnt egy apró kis változás, megjelent a várható projektek között egy bejegyzés. A Macademi WAsshoi! Ezt annyira komolyan gondoltuk, hogy íme már egy feliratcsomagot is átnyújtjuk belőle.🙂

Néhány gondolat az amiméről: általam nem ismert volt mikor Sadei felvetette, első olvasatra nem is vártam tőle sokat, sőt… Aztán belenéztem, ki kell jelentenem, hogy nagyon kellemesen csalódtam benne!😀 Kategorizáló fejem valahova a vígjáték-ecchi-magikal háromszögbe teszi.

Hogy is indul a történet? Kitárul egy varázslatos ajtó, és belépünk a csodák hasizomrepesztő röhögések birodalmába…

Végig míg néztem az filmet az volt az érzésem, hogy valahonnan ismerős, valami rémlik, valami elmászik. Aztán a végefele volt egy kis dalocska, akkor beugrott! A készítőkre és rám is – biztos vagyok benne – a DearS nagy hatással volt; nem igazán hasonlítanám hozzá, de hangulatában van bennük valami közös, szerintem.

Örömteli kötelességem, hogy felsoroljam a közreműködök stáblistáját:

  • fordítás: Sadei
  • lektorálás: Rasengan
  • feliratterv és utómunkálatok: nyufy

Hamár a terveknél tartunk, terveink szerint tervezzük [ha ebben a mondatba valahogy sikerül ezen kívül beírnom értelmesen a terv szót megpályázom az irodalmi Nobelt😉 ] beérni az angol fordítócsapatot, ez már csak azért is reális terv, mert ők úgy látom nem a tervezett tempóban haladnak.

 

Felirat letöltés 1-4ep pack, és a szükséges fontok: >> itt << a [Himatsubushi] csapat munkájához időzítve.

A szükséges torren lista, hogy Ti is bezsákolhassatok az epizódokból: >> itt <<

 

Jó szórakozást!

nyufy


Műveletek

Information

5 hozzászólás

2 01 2009
Helios

Hamár a terveknél tartunk, terveink szerint tervezzük hogy a tervezőcsoportot utolérve…🙂 majd kiderül milyen lessz talán megnézem első részeket

2 01 2009
magyarok111

Hát kíváncsi vagyok erre🙂

2 01 2009
Sepi

öö, amit linkeltél torrent hiányzik a második rész:S

2 01 2009
Sepi

hehe,elözö komment delete is lehet:D, nem néztem meg jobban

3 01 2009
papi

nem tűnik rossznak az elsőő részt megnéztem de majd kiderül a folytatásból milyen egyenlőre szedem xD

Vélemény, hozzászólás?

