Ga-Rei Zero

2 03 2009

Egy kissé elfeledett dologgal jelentkezünk ismét. Tájcsónk mivel nagyon elfoglalt úgy döntött, hogy csak a Bleach-t szeretné megtartani a projektjei közül ill. a Gundam pedig a felfüggesztettek közé került. A Ga-Rei azt mondta már nem is bánja ha nem kell foglalkoznia vele, mivel nem annyira tetszik neki, ezért úgy döntöttem, hogy a sűlyesztő helyett inkább megcsinálom. Nekem tetszik a sorozat. A felirataink továbbra is az Aero csapat minkájából készülnek, de a videós kiadás is megmarad. Ennek örömére onnan folytattam ahol abbamaradt és két új résszel készültünk nektek. A lektorálást Ikina-chan végezte az egyéb munkálatokat pedig nyufy.

A feliratot tölthetitek a >“gyűjtőből” < illetve közvetlenül.

Az első négy részben is történtek aprócska változások így azok is itt vannak (nem egyeznek az előzőleg kiadott 4 résszel):

1.rész| 2.rész| 3.rész| 4.rész|

Itt pedig a két új rész:

5.rész| 6.rész|

OFF: Ha ezeket megnéztétek nézzetek OverDrive -ot mert nagyon jó!🙂

Csonti


Műveletek

Information

11 hozzászólás

2 03 2009
zZz

Végre! köszi köszi

2 03 2009
magyarok111

Köszönet Csonti hogy szabadidődet feliratkészítéssével töltöd, de azért nem ám megunod majd😀. Mégegyszer köszönet a feliratokat.

2 03 2009
fuzaco

Köszi, de meg szabad kérdezni, miért pont az Areo? Egyrészt még be sem fejezték (és valszeg nem is fogják), másrészt pedig messze a legrosszabb fansub team, ami jelenleg a “piacon” van. (ezzel szemben az AniYoshi már befejezte a sorozatot, és minőségi munkát is végeztek)

2 03 2009
csonti

Igazából nem nagyon tájékozódtam ilyen téren. Nekem azt mondták az Aero alapján csinálta eddig főként, gondoltam az jó lesz. Majd lehet leszedem az Aniyoshi félét és megnézem az milyen. Kösz a tippet.

3 03 2009
Krambo

Köszi hogy folytatod jó kis anime !
az Aero tényleg nem valami jó meg lassú is mert a Jigoku shojo mitsugane-val is lassú vagy nem is lesz de szerencsére van más aki csinálja!

3 03 2009
csonti

Az nem feltétlenül baj, hogy lassú, mivel én se mfogok gyorsan haladni vele. Majd megnézem az AniYoshi-t aztán meglátjuk.

4 03 2009
fuzaco

Elég megnézni az AniDB-s értékeléseket:🙂
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=6113

4 03 2009
Krambo

az én se szeretem ha gyors szar feliratokat csinálnak tudok várni de ők még lassan 1 honapja a 10.résznél tartanak

5 03 2009
kokomi8813

engem majd innentől kezd érdekelni a felirat…🙂
kössz

7 03 2009
H

Helló!
Valaki tudna nekem adni egy linket, ahol letudnám tölteni a “macademi wasshoi!” mindegyik részének magyar feliratát, mert nem tudom letölteni az oldalról=(
Elöre is kösz a segitséget.

8 03 2009
csonti

Mostmár elérhető.

Vélemény, hozzászólás?

