Ga Rei Zero ep. 7

26 03 2009

Elkészültünk nagynehezen és kisebb bakik árán. Miután nyufy befejezett minden utómunkálatot lelkemre kötötte, hogy nézzem meg a videót minden okés-e vele (minden rendben volt vele), így megnéztem és észrevettem két apróbb hibát a feliratban. Most utólag javítottuk a feliratokban, de a videót nem akartuk újra kódolni emiatt, ráadásul nyufy is elég sok dologgal foglalkozik, így azt csak jövőhéten tudtuk volna megcsinálni. Szóval úgy döntöttem az a két apró hiba belefér. Más videóban is láttam már ilyet, sőt rosszabbat is, és nevesebb csapatokéban is, úgyhogy ezért nem dől össze a világ és aki meg észre sem fogja venni annak meg mindegy.😀

Mivel jó sokat csobogtam erről a dologról, jöjjön a lényeg:
Felirat a letöltőkozpontban: katt
direkt link: katt
videó:
FileFactory:
berendezve az összes feltöltött videó egy könyvtar alá:
katt
direkt link:
katt
MegaUpload :
szintén könyvtar alá rendezve minden feltöltés!
katt
direkt link:
katt

Jó kattogást és Jó szórakozást!

Csonti


Műveletek

Information

5 hozzászólás

27 03 2009
nyufy

Honnet vettel Te ennyi “Tags”-t?🙂

27 03 2009
csonti

kitaláltam🙂

27 03 2009
Helios

Köszke már vártam

27 03 2009
zZz

Köszi

23 06 2009
Ren

Öööö igaz lesz 8. rész is

Vélemény, hozzászólás?

